Rabu, 19 Ogos 2009

Menjawab Tag..

aku jln check-it-out blog apai tadi.. hurm.. byk rupe nyer utang tag aku ngan makcik nie...


bayau.. mari menjawab tag smp muntah ijo..

1. Sudah berapa lama anda menggunakan handphone tersebut?

skang bulan brape?? 8 kan.. ha!! lebey kurang 8 bulan la sejak tepon aku yg lame tue kene kebas ngan anak setan time kenduri dulu.. tgk!! luke lama berdarah kembali...


Apakah wallpaper yang terpampang di skrin handphone anda. Dan terangkan mengapa anda memilih wallpaper tersebut?

of cos la gambar romen pipi aku laki bini.. bese la.. lebing kapel mmg gitu.. ouh kenapa?? sbb everi time aku tgk henpon, 'OUH.. BERLAKI JUGAK AKU AKHIR NYER..' ~ sekian..

Berapa jumlah ‘contacts’ yang terdapat di dalam handphone anda?

huk aloh.. der plak soklan matematik.. nyampah btol aku nk ngira.. ader cara lain tk nk tau selain dari aku kene ngira sebijik2 name contact tue?? huh! aku pass la soklan nie.. next!

Sila masuk ke ‘contacts’ dan pergi pada huruf ‘M’. Berapa kenalan anda yang namanya bermula dengan huruf ‘M’?

9 orang jek?? huh!! tue pown yg btol2 name dia, 1 ajer.. yg lain sume nickname.. tk femes ko hurup M nie..

Sekiranya diberi peluang, nombor telefon artis mana yang anda mahu?

sekor pn aku tanak.. tp kl dpt dato siti pun ok gak.. bese la.. statement ego mak okay!

Berapa jenis handphone yang anda telah guna, selain handphone yang terkini?

5 bijik sepanjang saya menceburkan diri di dalam arena telefon bebas wajar ini.. huh... jwapan keparat.. eh.. korporat...

Rangkaian telekomunikasi yang anda gunakan? Nyatakan mengapa?

maxis la.. ntoh!! tgk org guna aku pun guna.. peer preasure kot.. lgpun pakai maxis rase mcm org kaye sket.. line mahal la katekan..

Nada dering yang anda gunakan?

utk korang2, aku guna lagu Rihanna - Dont Stop The Music.. utk hubby aku, bese la.. lagu kene jiwang karang sket.. name lagu aku tatau.. tp lagu tue budak yg nyanyi.. 'BABY I LOVE YOU AND I NEVER LET YOU GO.. BLA.. BLA.. BLA"

Senarai top 5 contacts yang anda selalu msg?

en. suami (Boo, can i go here.. there.. buy this, buy tat.. CANNOT..you sameon!), en. bos (bgtau aku EL sbb terberak2), member2 opis (weh!! aku cuti ini hari), omak aku (salam mak.. noor ngan man balik lambat hari nie)

Nama orang tersayang (bf/gf) yang anda set dalam handphone?

My Boo


setel 1 hutang aku pai.. more to come.. chiow..

Tiada ulasan: