Jumaat, 4 September 2009

Menjawab Hutang

apai tag aku.. redho saje.. lets check-it-out-bebeh!


Apakah brand jam tangan yang anda sedang pakai sekarang ni? Upload la gambar jam tangan anda tu?

jam tangan cap ELLESSE hasil pembelian sendiri.. sudah 3 tahun 3 bulan pakai dn sgt2 puji diri sendiri kerana membuat pilihan bijak.. woohh.. mau tukar bateri juga masih free.. waranty bateri 5 tahun..

Antara kampung mak & kampung ayah, kampung yang mana 1 yg kowang paling suke balik bile nak raya?

ape soklan dia aku rase mcm berbelit2? bolehhh??? pertikai soklan orang..

ofcos la kampung mak aku kt perak.. kampung belah bapak aku kt cheras ajer.. tk advanture lgsg.. asal bakar mercun mst kene wajar letrik.. tk pasal2 meletop cheras tue.. kl kt kampung perak, ko lari tk bajet2 time main bunga api paling2 teruk pn terus terjun sungai perak dpn rumah..

pilih... nk meletop ke nk terjun sungai?? sekarang ada paham kenapa aku suke balik perak time raye???

Kowang sedang pakai ringtone apa dalam h/phone kowang skrg nih?

tk sudi la aku nk jawab soklan nie.. aku dh penah jawab hari tue... lgpun, aku skang mood malas gile babs nk tukau2 ringtone nie.. lagi2 ringtone raye.. asal bunyi ajer dorang tanyer, HP SAPE BUNYI??? lagi2 lagu raye kan banyak.. pastu nk dkt same.. kang ader yg aku buat bodo aje kang bile hp bunyik sbb yakin gile bukan hp aku yg bunyik sbb lupe ringtone.. eh, paham tk aper yg aku nk x-plain?? aku pening nie..

Korang sahur aper jer pagi tadi???

sahur tadi aku makan sadin.. tk byk pown sbb aku bukan pencinta sadin.. tp tengahari tadi aku makan lauk hati masak kicap, sayur brokoli goreng dgn sambal tempe.. RM4 sume tapau kt atas.. menjawab soklan ke jawapan aku nie??? tolong jgn rase nk lempang aku..

Baper banyak mesej dalam INBOX h/phone kowang skrg nih?

berpuloh puloh.. aci tk jawab mcm nie???

adakah korang pandai masak?

ABG AZNIL.. SAYA YAKIN BETUL, SAYA PANDAI MASAK... tetiba feeling JANGAN LUPA LIRIK mentang2 mlm td baru tgk..

aku mmg pandai masak.. cume rase aje yg ikot nasib.. kejap kurang garam, kejap lebey garam, kejap kurang masam, kejap lebey masam.. tp so far, aku masak herman kate sedap.. keeeee sebab dia tk brani nk kate tak sedap takot bini dia sentap??? huh!

tp series aku pandai masak.. series ok!

Kowang sayang x kat kawan kowang ni? sape?? aku la... hehe...

brani aku tk sayang dak apai?? senget kepala aku kene tunjal kang.. series.. mmg sayang.. one of my best friend kt poly dl tue.. 2 tahun idup same suke duke makan maggi dlm gelap gulita.. mane ko nk dpt kawan mcm tue???

Bila kowang bz, kowang rasa seronok ker atau pun benci?

aku sonok ajer.. sbb tau2 ko tgk jam udah 5.30 ptg.. BOS... KL TK ADER APER2 YONG BALIK DL??? tp kl udah jam 5.00 ptg baru ko nk suruh aku membz kan diri, mmg la aku benci.. ko dpt la tgk semangat harimau waris jari hantu dlm diri aku..

Kalau jalan jem, apa yg kowang buat??

menyesali diri apsal tk beli kuda sekor blh gie keje naik kuda tk payah stuck dlm jem.. plus blh berangan rangan citer zorro!!! best tk best tue aku nk tanye..

Mangsa seterusnya

ha!! ko.. ko.. tgh baca kan N3 nie.. sekarang jawab.. muwahahahaha...

setel.. chiow!

Tiada ulasan: