Selasa, 8 September 2009

Niat Terpesong..

aku baekkkk punyer dari rumah pasang niat nk gie Giant konon nk beli drawer 5tier tue.. nk buat letak baju aku ngan herman.. berlambak2 smp lemari baju pn tak muat.. lg dasat smp dh lendut2 pelapik dia.. sblm pelapik dia tue patah lagi buat aku sakit hati, baik aku siap2 ringankan beban hulurkan bantuan..

zassss gie Giant.. smp sane, tak ader parking!! berasap btol.. yer la.. time tue dah pukul 1.30 ptg dh.. aku pn satu.. dh lmbat gitu baru nk pegi.. abih mcm mane.. lmbat pasang niat..

tukar lokasi.. gie tesco xtra.. fuh.. nasib banyak parking i loikeeee... tk payah park jauh2.. dkt dkt ngan pintu masuk ajer aku park..

igt niat aku tadi.. nk beli drawer 5tier tue ajer.. tk nk beli menda lain.. nk raye.. nk pakai duit..

tgk.. nie yg aku malessss nie.. mmg la dpt drawer 5tier tue... tp, aku pn 'dpt' menda lain gak.. haih.. nie aku gie sorang nie.. nasibbbb baikkkk.... ouh.. nampak sket kan.. sila jgn tertipu.. blakang drawer tue ader baju t-shirt aku rembat buat pakai blasah kt rumah..



nie baru yg dlm tesco.. blm yg kt kedai luar tue.. mcm mcm aku dpt.. kaftan la, kasut la.. dari sepatut nyer aku spent RM38.90, terus jadi RM110.50.. sakittt jiwaaa makkk... sendiri salah.. sendiri salah..

so, pengajaran, lain kali tgg herman.. nie kl gie ngan dia nie, dh sah2 aku nangeh golek2 kt situ pasal kene sedas dua dari dia.. syurga bawah tapak kaki somi... perhalll tetiba statement aku.. ouh.. dh nk dkt raye.. time to mintak ampun!!

chiow bebeh..

Tiada ulasan: