Khamis, 16 Februari 2012

Cerita Sedih Dia


saya seekor kucing sedey.. saya tengah demam..


6 hari kene tggl dkt vets, tk berbunyik ko..


doc kt vets kate, dia makan pastu dia ddk setempat.. diammm ajer tk bergerak gerak..


tp makan tetap makan.. cume kureng.. dia rindu kene tinggal kot dgn makpak aku..


hari ke-6 tue, pepagi lagi makpak aku dh terconggok dpn vets nk mengambik si Bee nie.. pintu vets tk bukak lagik, dorang dh smp..


rindu la tewww..


and the moment makpak aku panggil name Bee, terus dia nyahut.. tp sayup sayup ajer.. tak bermaya gitew..


mmg doc vets bgtau, dia demam sket.. tp tk teruk..


demam rindu???? kah kah kah..


hover la Bee..


br tingat, makpak aku insyaAllah nk naik umrah bulan Mei nie..


ah sudahhhhhhh...


chiow!

1 ulasan:

eMMe berkata...

sedih yong...
meow!