Isnin, 16 April 2012

Angan Angan Tak Salah

perghhh ai tell u.. lame gile blog tk berhapdet..



dasar pemalas menulis punyer tuan belog.. smp password pn blh lupe ngkooo.. mampu?? hahah



kelmarin (sabtu) telah pergi berjalan jalan dgn of coss sape lagi.. tarzan la kan.. dari pagi bawak ke malam tk reti reti nk balik rumah..



antara tpt yg kiteorg lawati adalah NAZABIKES yg dkt tepi federal hiway tue.. saje saje la feeling feeling hartawan mengusha usha motor baru..



motor kt rumah, sila jgn kecil hati..



terpandang la beta akan motor ini yg beta rasakan sungguh FEWWIIITTT.. *smbl kenyit kenyit mata*



perghhh kenapa lah kau sungguh menawan.. sggh yummylicious... bila tgk harga, mari pitam secara berpasangan..

aku sengih tgk tarzan, tarzan sengih tgk aku.. pastu dua dua telan airliur.. GULP.. hahahah

tajuk : APRILLIA SHIVER

cc : 795cc or 750 cc *lupe da*


top speed : 220 km


colour : merah, putih.. *tue yg ada smlm dkt NAZA*

harga : RM58k *part telan telan air liur*

tp sbb dh masuk dlm tue kan.. yg salesman tue pn dh beria ia bg info semua, kiteorg buat buat la tanye mcm nk beli.. buat buat mcm dlm akaun ada RM60 ribu.. padahal RM600 pn blm tentu hadooo.. tgh bulan kannn.. harharhar dasar kau berdua!!!


tp, yg tk menahan,




aku siap terai test kau.. kaki cecah lantai, kire ok la tue.. motor pn tk berat sgt.. aku rase, lg berat motor kt rumah tue..


mane tau, hari nie aku tumpang menenggek ajer motor nie.. sok sok ader rezeki, tetiba aku jd owner menatang nie plk kannn... amin..


tp mmg sudah terbayang bayang dan hampir gila bayang.. kl la aku tahan makan meggi tiap tiap hari, mmg aku dh sign agreement jual beli dh.. hahaha..


moga moga ader rezeki aku.. AMIN..


dasat kan angan angan mak kali nie anak anak..


chiow!

2 ulasan:

eMMe berkata...

wow! nak beli motor besar ke?
harga nye, sebijik kereta kan...
kalo dah minat nak wat camner, angan2, akan jadi kenyataan, kan...

KasihKuAlRayyan berkata...

haha betol.. there's a will, there's a way..