Jumaat, 18 November 2011

Kite Mulakan Dengan Merempan

fuishhh lame betol aku tk hapdet blog.. bizi la darlings..

ader stori nk citer but tgh tgg gambar dari camera dslr.. camera aku dh start blur blur dh gambar nyer...

apakah tanda nya itu??

bebs, aku nk tanye.. serius nie..

pernah tak korang rasa sekali sekala line korang suami isteri panas??? i mean asyik nk bercakar ajer..

kelahi ajer??? pantang dekat la.. ader jer yg silap kt mata kau..

penah tk?? penah tk??

kl penah, pls share mcm mane nk handle eh.. aku rasa line aku dgn tarzan tgh hawt hawt gitu..

nampak ajer muke dia aku rasa mcm nk ramas ramas ajer ;p ~okeh, level durhaka plg dalam kau nie razila~

dh tue, bila aku merempan, dia buat derkkkkkkkk ajer.. lagi la ganda sejuta rasa sakit hati aku..

bukan nk pujuk ke hape ke.. dia igt gamak nyer aku blh cool down sendiri la.. mmg la boleh.. tp makan hari la..

kau sanggup makan meggi barang 2, 3 hari bang??? kl sanggup, aku no hal..

aku : syg, bgn syg. sy nk pegi keje dh.. bgn **at 6.45am**

tarzan : alaaaaa awak pegi la.. saya pegi pkl 8.15am kang.. opis awak kan jauh.. opis sy dekat ajer.. hahahaha

nampak tk mcm mane dia bikin panas.. tue bijik mata blm bukak habis tue.. kl dh tebeliak mata dia, lg la teruk aku kene dgn dia..

mentang mentang opis dh sejengkal ajer dr rumah.. nyampah!

chiow!

Tiada ulasan: