Khamis, 24 November 2011

Selesai Berkungfu

rilek.. rilek.. bukan kungfu yang baling baling pinggan mangkuk tue.. nehi nehi tak baik okeh..

cer tgk gambar atas.. teman baru sudah berkungfu dengan kewtiow kungfu ler.. tarzan yang masak.. fewiiitttttt.. wa cakap lu..


dia masak semalam sebenar nyer.. kuah dia buat byk.. kewtiow pn ader belen lagik, mak sapuuuuuuuuuuu bersihhhhhhhhhh..


dia??? dia pegi bersukan.. majulah sukan utk negara..


sedap uols.. aku berani cakap lg sedap dari yg makan dkt kedai.. SUMPAH MAK TK TIPU..


bkn sbb yg masak tue laki aku.. tp mmg iyer.. aku kl sedap, aku cakap..


kl tk sedap pnnnnn aku cakap.. sentap sentap kite citer kendian.. janji aku feeling feeling juri masterchef gitu..


boley??


ok la.. resepi tade sbb tarzan yg masak kan..


chiow!

Tiada ulasan: