Jumaat, 8 Jun 2012

Maafkan Lah Beta

yer.. yer.. ai tau ai tau...

blog dh lame bersawang.. diam membisu tanpa kata kata *cewahhh*.. ader la jugak 2, 3 kerat umat tanyer nape dh lame tk hapdet belog..

senang dek non.. jawapan acik, MALEHHHH.. lagi pun, tade gambar sgt.. almaklum la.. cemera acik jahanam jatuh terempas masa dkt bandung hari tue..

terus skrin kelabu hasap.. sadaqallahulazim..

nak pinjam tarzan punyer camera, pakcik tue kenkadang 'kedek' sket..

"takyah la... kang jatuh rosak camera saya"

baikkkkkkkkkkkk takkkkkkk peeeeeeeeeeee.. kata kata mu, sungguh mengguris hati..

tgg aku beli DSLR nnt.. aku jentik jentik ke tepi ajer camera kau nnt bang..

**eyh laling.. sponsor ai boleh tk?? bole laaaaaaaa.. boleeee laaaaa ;p**

tp kan, time nk log-in blog hari tue, aku tersesat jap.. sesat dlm blog sendiri.. bole??? terus tercreate blog baru.. http://www.kisahrazila.blogspot/

hahaha pastu nk hias hias belog tue, terus jadi tatau.. boleh tahan kebutaan IT aku nie.. ntah mane mane aku pegi.. gile la setting blogspot skang.. mencabar akal dan minda kuuuuu..


nie la gambar latest aku.. kemain berlayer layer dagu mak kan???  saje jer aku bagi gambar sekerat gini, pastu pandang tepi.. bimbang melukai hati sendiri bila post gambar penuh..

nehi.. nehi.. *tekup muke kt bantal. nanges*


menatang yg sekor nie, mmg tanpa was was sehat seadanya.. cume sekarang, dia mengalami kemurungan sedikit ekoran kedua makpak aku telah berangkat mengerjakan umrah last week..

kl ko tgk muke dia skang, mmg bajet sedeyyyyyyyyyy!!! temenung ajer tepi tingkap.. usha ape ntah aku pn tatau..  dia tgg makpak aku balik kot..


mak abah, cepat balik yer.. cepat la 11 june.. :)


sedara mara jugak, cepat balik yer.. InsyaAllah kite semua jumper on 11th June nnt.. hamba akan datang menjemput dgn 2, 3 bijik kereta termasuk supir nyer sekali yg terdiri dari anak dan menantu demi memuatkan anda dan barang barang anda semua..

*ouhhh telah membayangkan gajus yg sedapppp**


gambar selingan yg sengaja dibubuh untuk mendera diri sendiri.. *terseksanya ambo (~_~)"


tujuan adalah sama seperti gambar di atas.. HAPPY HOUR LECKA LECKA semasa berdating datingan di the curve.. buy one cup, and get 50% off for the next cup..

hop kosssssss lah heppi kannnnn :p.. tp sekarang, ini adalah PANTANG!!! bukan pantang nampak.. tp serius pantang.. for atleast 3-4 bulan kot..

uwaaaaaaaa *hapuslah airmata mu razila** ~eyh curik2 makan tak hape kot???~

cute kan tiny bikes nie.. semua nie, tarzan yang punya.. HAHAHAHAH <-- gelak jin penunggu gua..

dh tua tua buat perangai main motor.. tis is more like collection dia la..

tp tue la.. kl suami tue, mmg DASAR SUAMI jugak.. yg membeli, yg mengkolek, dia.. tp yg menyimpan, yang menyusun, AKU jugakkkk..

*hemsem sggh muke incik!*

speaking of big bikes, aku dgn terer nyer telah berjaya mendapatkan lesen B untuk diri sendiri

FEWWWWWWIIIIIITTTTTTTTTTTT..

big thanks to tarzan yg tk jemu jemu mentorcher kepala bini dia siang malam.. 

tk sia sia aku berpanas terik di bawah sinaran matahari.. gile kau.. dh 3 layer warna atas muke.. *bukan takat dagu ajer berlayer okehhh*

ok la.. N3 ini sudah sampai ke penghujung nyer.. sebelum ambo undur diri, terima lah gambar di bawah


dgn ucapan ---> SEDAP GILA DOWHH ROTI NIE..

chiow bebeh..

1 ulasan:

Gieyana berkata...

Lama x dtg sini..sihat kah?