Selasa, 6 Oktober 2009

3rd Day of Hari Raya

yes!!! final N3 for raya!! yes yes yes!!

nie la pak ajak a.k.a bapak aku..

hari yg ke-3 nie kiteorg gie raya rumah sedara mara belah bapak aku pulak.. oh.. ahli rombongan dlm kuantiti yg sangat sangat kecil.. 7 ketol manusia saja..

sesape yg tgk cite 3T (Tain Turun Town), perasan tk dia nie?? dia nie yg jadi ketua kampung Tain tue.. nie pak sedara aku.. ayahwe Rii aku pggl dia..

tokey kedai makan nie.. ader jual bihun singgit setengah dkt kedai dia..

haram jadah btol pakcik aku nie.. mls basuh pinggan gamak nyer.. dia bagi mkn atas daun pisang ajer.. feeling2 tarzan and jane la aku kt situ..

nie opah chu aku.. nie taiko kuih lidah boya nie.. terer ko.. sambil dia pok pek pok pek pok pek tue, 200 keping setel.. tabing spring la kt dia.. toing toing toing..

sggh kriuk kriuk gitu.. dijamin!

pastu, ader la 2 bijik lagik rumah yg kiteorg pegi tp tk hamik gambar.. mane nk kunyah, mane nk tgkp gambar.. tk konseteret okeh.. mak tk bese gitu.. hish.. tk bese tk bese..

ok.. sbg penutup N3 raye nie, aku sudahi dgn gambar herman ngan adik aku buat pembakaran terbuka.. korang ader no. jabatan alam sekitar tak???

yes!! habis dah..

chiow!

Tiada ulasan: