Selasa, 6 Oktober 2009

Samb Day 1 Hari Raya

N3 nie aku letak gambar ajer dgn very limited caption.. huh!! limited??? ader ke istilah limited dlm hidup mak??? 5, 6 baris ayat tue blh consider limited ke??

ok.. jom jom jom jom.. jom sambung sambung (sila guna versi jom heboh!)

tuan punyer blog dgn laki eh.. wah.. sinar sinar pagi syawal gitu.. padaal blakang mak dh naik hangus kene cahye matahari.. auw!

sesi yg paling ditunggu2 oleh bebudak.. tp sesi nie la yg buat aku rase dan dan nk lari balik shah alam di pagi raya pertama..

nie anak2 makcik aku.. sehat2 sume koo... cukup makan jajan 'tora' minum air gas 'pepsi cola' sume..

yg konfiden angkat 'kilang anchor' tue, adik aku.. yg sebuk tepon2 tue adalah si gendut makan rendang guna sudu pigi da!! - sepupu mak yer..

tgk.. sume dh besor2.. sekali gus sume berdiri, habis kabur dari pandangan mata ruang tamu rumah.. tue tolak tepi efek ala2 gempa bumi kl sekali semua bergerak serentak!

sbb tahun nie ekonomi meleset, tk ramai balik kg kot sbb pagi raya mcm tk ramai ajer dtg umah opah aku.. sbb kl ikot kelaziman, pg raya, mmg tk ade chan la aku nk ddk senang lenang goyang kaki posing cantik tengah2 rumah... tueeee... dkt singki basuh pinggan la tpt aku.. name pn tukar jadi bibik! mencik aku..

nie kami sume tgh siap2 nk kuar beraya.. nk attack rumah sape eh?? jom kite view pemilik rumah yg bertuah yg telah berjaya menerima kunjungan dari keluarga kiteorang - 7 biji kete... well.. she's lucky no. 1


yer.. ini la opah wah!! tuan rumah yg tegar dan berani menerima kunjungan 7 biji kete dari wan nek clans!! kl aku, awal2 aku dh ttp pintu letak solex besor2 bapak gajah..siap buat note TUAN RUMAH TIADA PEGI RAYA RUMAH LAIN.. muwahahaha.. kurang waras aku nieh!

kan aku dh kate.. tk tipu punyer.. habis segenap sudut rumah dia kiteorg port! smp anak tuan rumah ddk luar la sbb dlm tk ader ruang.. dah!! bagi tetamu ddk dlm.. korang gie ddk bawah pokok rambutan omak korang!

ha.. team yang nie, mmg never failed dtang on 1st hari raya.. every year okay.. 1st raye mmg dh smp umah opah aku.. walaupun every year dtg, ttp la every year aku lupe name dorang.. dh mcm jadi acara tahunan pulak.. ouh.. leader dia yg pakai set warna kuning tue.. sape ke name nyer.. mak yong ke mak yang ntah.. yg secoek kecik pakai tudung putih tue la opah aku..

move on to te next hse.. rumah opah mey.. nie MIL pakcik aku..

nie la tuan rumah nyer..

hurm.. ini adalah si gendut yg mendakwa diri nyer hensem gile lagi berkaliber dan macho tahap tk hengat punyer tp mtk duit raye.. perhallll ko mamat... 2 hengget cukup???

ok.. habis day 1.. mlm aku gie umah pakcik aku tp tk ader gambar.. lupe.. aku sibuk kuar masuk jamban.. sakit perot!

chiow!

Tiada ulasan: