Selasa, 6 Oktober 2009

Day 2 on Hari Raya

muntah la korang baca N3 raya aku.. nie day 2 pulekk.. ouh.. jgn bimbang.. N3 nie hanya smp hari raye ke-3 sajer yer..

nk mampos buat N3 sebulan raye??? toksah kate korang yg membaca muntah ijau, aku yg menaip nie pun join same muntah!

N3 nie dimulakan dgn family potrait aku.. yer ini la family pak ajak..

ape jadahhhh nyer family aku jadi gini... nie bile cameraman gendot kate.. FREE STYLOO!! tgk aku kan over.. nasib tk buat aksi terjun tiruk..

nie pulak family en. herman yer.. eh! nape aku nmpk lagi gagah dari dia nie?? gagah?? ayat tk nak kalah aku nie..

nie otw mau ke ipoh.. 2nd or 3rd day of raya mmg kiteorg keluar ke ipoh.. awal2 pagi dh kuar tkt org datang... kuang asam kan kiteorg!

umah pertama is rumah pakcik aku.. eh! nie bukan rumah dia hokey.. nie rumah sebelah rumah pakcik aku.. dh mcm MISTERI RUMAH HANTU ajer.. tggl letak norkumalasari dlm tue..

nie adalah sebahagian dari ahli rombongan..

2nd hse is rumah opah enda.. tahun nie tk merasa la nasik dagang dia yg mantop tue nyah.. sbb dia sakit perot kate nyer.. tahun dpn agak2 ader tk opah???

nie wakil tuan rumah yg ke-3.. anak makyong aku nie.. omak dia tk ikot sbb standby kt umah masak utk kiteorg.. bila aku suruh dia tanyer mak dia ape yg mak dia masak, MAK KATE MAK MASAK COK BADOK.. badak tk badak... aku tibai jer..

pastu terus end raya ke-3.. eh.. tk jugak.. mlm tue aku siap dating dkt lumut.. gie uptown dia.. ok la walau tk meriah mane.. kedai dia ade la dlm seploh bijik jer.. stakat aku kentot tue, dari ujung kedai situ smp ujung kedai sana blh bau lagik..

chiow.. raye ke-3 next!

Tiada ulasan: