Rabu, 30 September 2009

1st Day Hari Raya..

tgk gambar eh.. caption aku boh sket2 ajer.. gmbar aderlah ikot susunan aktiviti..

budak2 nie dulu, selebet ajer.. stakat tepek muke dgn bedak talkum.. tue pun rembat aku punyer.. skang, hamik ko.. siap celak bagai.. how time flies..

si gendot nie, topek name nyer.. kazen haku.. sblm bersalaman dan bermaafan di pagi raya, buat dulu dosa.. nasib aku tk cabot leher dia.. budak nie mmg pakar bab2 KASI PANAS JIWA..

bab nie best! sesi makan.. yer.. yg oldies kite bagi dodok atas kusi makan dkt meja.. yg muda remaja mcm kami, sila makan dpn tivi sambil bersila..


haaa.. nie sume jerung2 yang tgh tunggu duit raya.. ouh.. yg anggun bertudung oren yg tgh ddk temenung tue, adalah mangsa yer..


tgk.. steady ajer bapak aku taruk duit raya dkt poket baju melayu dia.. yg bebudak semua dh daring2 ajer.. elok ajer bapak aku cakap, SAPE NK DUIT RAYA, MEH BERATUR... memula sorang pn tk dtg.. malu2 meow kunun.. sorang setat jer, habis la.. dh mcm gajah naik minyak ajer.. nasib tk belobang lantai rumah opah aku.. kang ader yg gune duit raya gie beli papan playwood tampal lobang!

org lain sibuk dgn duit raya, dia sibuk mencekik.. nie la adik aku yg tampan bergaya (crocs.. crocs..) dia buat dunno ajer.. wwwoooohhh... pasal dia la mangsa seterusnya.. patut la buat dunno!


nie pakcik aku.. enda aku panggil dia.. ini tahun, dia udah pandai buat sign PEACE kl nk bergambar.. mcm tawon2 sebelum nyer, dia posing mcm tiang lampu.. keras.. bgs anak2 dia ajor bapak yg bukan2.. huwawwwaaaa..

lah.. nnt aku sambung la eh.. malas pulak rase nyer.. nie baru suku hari raye nie.. nnt2 aku smbung dari petang bwak ke malam pulekk..

chiow bebeb!

Tiada ulasan: