Selasa, 15 September 2009

Apakah Perasaan Beraya Tanpa Gigi Yang Lengkap

fuiyooo... panjang tajuk bg mengambarkan perasaan..

mlm td lps berbuka, masing2 buat hal sendiri.. herman dgn lappy, aku dgn iron baju.. gosok jgn tak gosok!!!

ish.. boring pulak tk becakap.. aku kan mane penah nyer diam.. bebunyik ajer keje nyer.. so, ajak herman berborak..

selamba keras ajer pakcik tue.. cinabeng btol.. dh la sumbat tinge dgn earphone.. mmg la mcm aku becakap ngan org pekak..

woohhh... ko buat derkkk ehhhh... tk hape.. tk hape..

AWAK NIE BERSEMBANG LA DGN SAYA.. POK PEK POK PEK POK PEK POK PEK..

JAP JAP HABIS TGK MOVIE DL.. JAP JAP..

ok fine!! tgk la movie menggong tue.. mencik.. mencik... makcik pun sentap la... ape lg modal aku.. sentap ajer la keje nyer...

nape ko ignore akuuuuuu??? molot cramp tk becakap nehhh...

aku tk bley tahan.. tk bley tahan.. hentam hentam sket iron board... dia pasan kot.. terus cabut earphone ajak aku borak..

tp muke kerassss tk ader perasaan.. muke perli pn yer.. sakit jiwa.. lagi skit jiwa AJAK BORAK TAPI MATA PEJAM... perhalllllllll...

aku dtg tepi dia dn dgn yakin nyer aku benamkan gigi aku yg mantop tiada berkaviti nie dkn blakang badan... hamik kooo... SAKIT LA... skang turn aku pulak buat muke tk ader perasaan.. rasakan!!! wohooo...

ouh.. aku mmg ader habit suke mengigit.. dl adik lelaki aku selalu jd mangsa.. stakat 12 set gigi dpn aku dkt lengan dia tue, dh bese dh.. ouh.. tiada kejadian sumbang mahram di sini yer.. aku tk selera dgn adik sendiri..

skang dh kawin, herman la jadi mangsa aku.. nasib laaa....

setat situ, main gomol gomol stail laki bini.. i gigit you, you gigit i.. i geletek you, you geletek i..

skali.. KUK!!! hadoooooooiiii laaa.... aku gosok gigi, herman gosok dahi.. padan muke dua ekor ini!!!

nasib gigi aku tk patah.. dahi dia keras okey... sakit gile okay.. skang pn dok terasa sakit lgik.. sket sket aku check ader lagi ke gigi aku?? takot cicir ms gie toilet tadi..

gile ko beraya tk cukup gigi... dahi lekok blh cover songkok okeh.. gigi ilang?? mak tk redi lg nk pakai purdah...

ape lagi eh?? tk ader aper dh kot..

ok la.. chiow..

2 ulasan:

MY HEART berkata...

Salam,

Salam Ziarah. Selama ni saya hanya silent reader jer. tetiap hari ketawa terbahak2 baca blog awak tapi dok baca dalam diam. Kali ni tak moleh.. kena gak tinggalkan komen sebab kelako giler.. ahaks!
Hahahaha... ops.. terlebey suda.

Razila berkata...

salam ziarah dan salam aidilfitri..

time kasih bace blog nie yer my heart.. eh.. mcm tajuk filem pulok.. saje ngarut ngarut lepas tensi..

hati hati yer semasa ketawa terbahak bahak jangan sampai tersedak sedak..

selamat hari raya aidilfitri..