Selasa, 29 September 2009

Nyamok Gigit Dia..

nasib tk habis darah laki mak.. kang kene tong-tong darah aku sket.. nk bayar eh..


actually, serba salah sbnr nyer nk citer.. sbb kl herman baca nnt, kang menyentap pulak hang jebat aku tue..


tp, citer jgak la.. buat pengajaran okeh mak citer nie..


aku mmg tk ader full set kunci rumah.. tk pernah nyer ader.. sbb aku tk suke gie dkt locksmith.. sbb nyer, kl gie sekali, mst kene gie 2, 3 kali sbb tak same dgn kunci utama..


ape punyer bala da.. nyampah!


so, amik jln sengkat, aku rembat kunci adik aku.. bile dia punyer kunci tk ader declare hilang, dia la kene marah ngan mak aku..


selamat akuuuu....


tp smlm eh.. ke blh kire pg tadi?? ok la.. semalam ngan pagi tadi la.. mmg la nasib laki aku tk brape nk baik..


mlm td dia balik lmbat.. gie berambu ramba dgn kenkawan dia.. well.. boys only.. bini2 sume tinggai kt umah..


ok fine!!


yg aku plk, tk penah2 nyer dgr radio thru hp, tetiba mlm slm cuping tinge aku mengedik nk dgr radio.. maklum la.. teman gaduh auw auw pegi berfoya2..


so, sesambil dgr2 tue, tarik sket2 simut.. sejokkk... bila angin aircond ngan kipas bersatu, aku pun confirm2 la lesap ke lala land..


so, dlm pukul 2.45 am tue aku terjaga.. hurm.. toleh sblh, partner in bed aku tk balik lagi..


wah wah wah pakcik nie.. ape dh tk jumper jln balik rumah??? badul betol..


hp aku pun senyap ajer.. pehal?? mane gie hotfm aku?? bile aku check it out, tgk2 hp aku out bateri kong..


ketiak mak setat berpeluh.. naya.. mati aku.. mane laki aku?? ngee..


kelam kabut aku turun bawah.. intai kete ader.. baekkk pulak tue, pintu dapur siap berkunci selak semua..


lagiiiiikkk mak nie panik.. confirm2 laki aku tk dpt masuk..


intai kete, dia tak ader.. aku bajet dia tdo dlm kete ajer.. tak hade pulak.. sudah!!!! peluh jantan betina sume kuar!! uhhh...


ting!!!!! aku tgk kipas dkt sofa luar terbukak.. jeng jeng jeng.. ha!! situ laki mak port!! bijak cari tpt tido...


aku siap baca bismillah mengucap bagai nk kejot dia.. mati la makkkk.... nk pegang dia pun mak takottt nyahhhh... seram makkk...


aku touch touch manje je dia.. cube ko jadi aku?? brani ko nk tepok terus dia?? mau dia tepok pipi ko..


sekali dia bukak mata, kening dia bercantum daaa... ouh.. sign yg tidak bagus yer... lame dia tenung muke aku.. aku pulak blh gelak... wat was i thinking??? perh... spontan okeh dari ko buat muke keras..


mcm hang jebat dia bgn, terus cmpak kusyen yg dia pelok.. siap dlm mamai2 tue dia bagi sedas dua kt aku.. LAIN KALI BUANG JE HENPON TUE..


sian gile kt herman.. dh la lapor sbb time berfoya2 tue dia makan roti ajer sbb aku ader masak ayam masak lemak masak cili api.. igt jugak nk makan masakan bini.. terharu jiwa aii..

sian kt laki punyer pasal, masuk2 umah terus bukak tudung saji, aku tanye dia nk makan ke idak.. hah!! ngegade plak kate tamau makan.. merajuk la tuh.. elleeehhhh..

aku offer byk2 kali smp naik pekak tinge dia, baru dia kate nak.. pukul 3 pagi dik non akak bertukang kt dapur panas lauk, goreng telur + buat air teh bagai..

aku dh feeling2 ahli syurga dh time tue.. syurga bawah tapak kaki suami aku yg saiz 12 tue.. **kaki ke kapal??**

so, dh makan2 sume, off to bed.. tp aku sekali dh celik, mmg la susah.. nak2 aku blh termimpi hantu pulak.. siap menjerit2 bagai.. badigol btol hantu masuk dlm mimpi aku..

so, pg nie, aku laki bini bgn lambat.. smp opis bos tanye asal lambat...

MALAM TADI MIMPI HANTU BOS.. tk baik menipu di hari raya yer.. ckp ajer yg btoll.. dia pecaya ke idak ke, dia punyer pasal..

so, panjang lak cite laki aku TERKURUNG KT LUAR nie..

chiows

p/s : N3 raye nnt2 la..



Tiada ulasan: