Selasa, 1 September 2009

Udah Berbukakah Korang???

aku udah.. burp... **walau hakikat nyer aku tk posa.. feel mcm org berpuasa harus ada..**


aku bersiaran secara langsung dari MAJU JUNCTION... ya.. anda tidak salah baca dn aku tidak salah eja... mmg aku dekat MAJU JUNCTION..


herman meting smp ke ptg.. text aku ajak berbuka dkt opis dia.. nasib angin aku hari nie angin sepoi2 bahasa... mcm org kene minyak dagu jer aku agreed.. padahal, kl nk dikira jem dia... YA ALLAH.. tepok dahi aku... tk hape la.. everiting, aniting utk herman yg dicintai.. **eh!! tiba2 feeling2 chenta..**


korang berbuka ape?? pissst.. pisssttt.. aku makan chiken teriyaki.. sedap uols.. berselera.. pastu up sket ngan buah2 tempatan.. tembikai, betik n dragon fruit.. mmg meletop nyah!!!


alamak!! herman udah balik dari jamban pulak.. pinjam komputer yer Boo.. bini awak nie udah menyawan nk memblog tk kira siang malam.. tegarla katekan.. tegar...


okeh la bebeh2 sekalian.. aku nk get ready and goooooooooo... nk menanam semangat sbb herman kate nk gie campbell.. walaupun aku xpernah pegi even tatau lgsg ape jenis tpt, ttp la aku semangat bila herman kate tpt tue byk jualan... fuhhh!!! terus upppp semangat jin dlm jiwa aku!! sblm tue aku nk buat senaman regangan kaki.. takmoh cramp mlm kang.. tk sia2 ajer aku ngerang mcm nk mati sorang2.. nk harap herman.. dia tido kalo, shut down semua segala deria..


panjang pulak bebel.. serius.. chiow!!

Tiada ulasan: