Khamis, 17 September 2009

Last Minute Shopping..

tengah hari tadi went to amcorp mall.. bese la pompuan.. mane ader sale, situ dia ada..

oh.. just utk makluman, amcorp ader bukak booth kt ruang legar tue.. mcm mcm ado.. nasihat aku, bawak bekalan yg cukup di dlm wallet agar tidak hilang pedoman di mesin cashier..

tkot confiden melampau, smp dkt cashier, ko melopong melampau dlm wallet ade singgit..

malu + haru okeh..

aku jalan dan jalan dan jalan lagi.. tiba2 nmpk satu kedai ader sale.. wooohhh aku kl bab sale sale nie boleh hilang kawalan diri.. jgn buat main2.. risiko pd wallet okeh adik2 kakak2..

terus mata aku nmpk satu baju nie.. aiceh.. terus rapat.. terus mara... hurm.. saiz dh okey.. rege pn aku blh tampung lagi RM70.. dari RM120.. ape lagi ko nak razila?? ape lagi???

terus mak gie terai padahal mmg dh saiz mak.. mengada nk mamfus.. nk jgk terai merai.. camon la.. baru shopping kt gie try..

ahhhh.. feeling bunga2 hati aku bile tgk kt cermin.. CANTIK NYER BILE DH PAKAI.. dlm hati, POKAI LA AKU!!

nk tgk?? eh.. mcm rase malu malu kucing plk nk tnjk.. tnjk sket je eh..


warna mcm nie la yg aku nk.. warna-oren-tak-oren-ceklat-tak-ceklat-.. warna ape ntah.. hopefully sepadan la dgn baju herman kt umah.. nk jugekkkk beraya sedondon aku nie..

ouh.. talking about herman.. dia tatau nie aku beli baju nie.. kang blk kang, tadah tinge ajer la.. redho ajer la dgr dia bagi berdas-das dkt aku.. (-_-")

simple ajer puan2.. no manik2.. rimas mak manik2 nie.. skit tk hape la.. kl penuh satu badan, buat kene gentel ngan aku di masa lapang jer.. sebijik sebijik ilang..

lgpun, mak tengah dlm keadaan berat nie.. tk kose nk memberatkan lagi badan dgn manik2 bagai.. kang tk jalan kete kang..

nnt la aku tgkp gambar sesi BERHARI RAYA DENGAN KELUARGA eh..

chiow...

Tiada ulasan: