Jumaat, 11 September 2009

Mari Bercerita Bergambar..

semalam.. yesterday..

geng2 herman ajak breaking fast dkt luar.. organizer nyer si shahril la.. bese dia.. dia bab organize nie mmg cekap tangkas dan tuntas.. sape brani lawan.. tak dak sape blh caras bile en ril udah beraksi.. yer.. so, decided berbuka dkt sini..


Sri Melaka Taman Tun.. asal kocik bonar gambar nie.. lantak la.. dh puas mak goole gambar sri melaka.. tk dak yg besar gedabak.. terima la yg kecik cinonet nie.. feeling feeling comel..



so, herman suruh dtg opis dia sbb dari maju juction senang nk ke sana.. elak jem.. sbb kalo dia amik aku dkt PJ, mmg la tempah jem.. al-maklum la.. herman kan gedik sket.. **mati aku kl dia bca**.. jem sket tk blh.. mula la ko nampak lembu bwk motor, kerbau bawak MPV, babi bawak bas.. tk ke parah jiwa aku dlm kete??



dia suruh tgg dkt sini..





erk.. SOGO!!! bertuah punyer somi.. saje nk seksa aku kannnnn...

SALE!!!! meh ulang balik.. SALE okay SALE.. panic aku kt situ..


auw.. agak agak lepas tk aku gie sogo pakai tube dress merah mak ngah cenggini?? aku bajet pintu bilik tdo pn tk lepas nih.. mampos aku kene dering ujung bijik mata dgn herman.. apakahhhhh..


ouh... sambung balik.. aku tambah panik bile nampak..



BAGS!! and more panic when i saw.. *tetiba kuar ayat omputeh*




KKKAAASSSOOOTTTT... rase mcm nak

PITAM.. sggh seram rase nyer..


tp aku wanita tabah.. motivasi diri.. HUH!! TK CANTIK DESIGN DIA.. APA INI WARNE CENGGINI.. ALAH.. SAIZ TAK MUAT LA.. AH.. KAUNTER BYK ORG BERATUR.. padahaallllll SOGO ptg smlm mcm rilek rilek ajer keadaan nyer.. ko nk ngepak ngepak baring kt lantai pun blh lagik time tue.. org balik nk berbuke kan..


tp.. meh sini akakkk nk bg pesan melalui penglihatan biji mata akak semalam.. fuhhh... pompuan kl lembut mcm mane pn, sopang mcm mane pn, nmpk sign SALE tue, tetibe mengganas.. tukar nie attitude..


badan kecik mcm jentik pn blh tumbang lagi mau rempuh rempuh org badan perkasa mcm aku.. cihs!!


tp, stabah tabah aku smlm, aku tewasss... *cheh ayat tewas mmg tk sesuweiii*


bile aku nampak... tadaaa....

FAMOUS AMOS


yg nie, aku mmg mtk mahaaaaaaaaappppppp bebanyak.. mmg la favie aku.. mcm kene sawan kl nampak kiosk dia.. sorry.. aku bkn nk provok korang bulan bulan posa nie tp sangat la nyameeennnnsss...


terus dgn penuh yakin.. CHOC CHIP WITH PECAN NUT 100 GRM PLS.. nasib herman bayar.. selamat ringgit mesia makkk...

I luv u la Boo..

pastu kiteorg gie Sri Melaka, borak, makan, balik, tido.. *ha.. hamek aku dh mls nk menaip.. ok la.. menyampah dah aku nk d/load gambar..

chiow dulu.. len kali jumper..

Tiada ulasan: