Ahad, 6 September 2009

1 Selesai..

astalavista bebeh bebeh semua.. ape korang buat siang tadi??


aku, since tk ader plan nk kemana-mana, buat la kuih raye.. wooohhh... sgt gigih.. tk hape.. rase panas oven, blh minum air soya sejuk dlm peti aisssss...

aku buat kuih ini.. jom jeling gambar kt bawah...

ape dia??? YA!!! tepat sekali.. cornflakes madu... wajib ini everiyer... aku la tokeh yg dok mengadun kuih nie..


ini sudah siap.. masuk balang cepat2 aku pasakkan dgn 3 kali round celotape.. tgl yg kecik tue ajer utk sesi pra-rase..

harap tiada tangan2 toyol jadian yg pandai2 bukak.. selalu nyer adik aku yg lelaki dgn yg last tue yg rajin curik2 mkn.. asal aku tk nampak ajer, confirm lesap 2, 3 bijik... ape ko nak aku bawak tido kuih tue?????

kang dh time raye kang, tgl botol kosong ajer.. wooohhh.. ini kejadian benarrrrrrrrr...

chiow..

Tiada ulasan: