Rabu, 16 September 2009

Tajuk Drama 'ABAH'

hokey.. sblm mak kene cop curi time keje for youtubing, meh nk x-plain..

bulan pose nie mmg mak gigih smp opis cepat.. 6.40 pagi yer.. sila tepuk tangan sambil berdiri.. time seyyy... semua herman punyer pasal.. bulan pose yg mulia nie, dia decided nk masuk opis pukul 7.30 pagi... balik pukul 4.30 ptg..

baguss laki aku mmg bagussss.... TETAPI... tetap la balik nyer pukul 5.30 ptg.. berasap bontot mak tunggu laki amik kt opis nih.. kenkadang bukan takat bontot jer.. hati juga turut berasappp.. kepul kepul asap kuar ikot lobang idung mak yg mulus nie.. skali pandang mcm aku hebus asap rokok.. padahal hati mak tebakar okeh..

so, dh smp awal, ape xpect aku ddk ngadap dinding?? woohhh.. nehi nehi zindegi.. dh tentu2 youtube menjadi pilihan hati.. auwww....

so, dok best2 youtube, jumpe satu drama nie.. ABAH tajuk dia.. jalil hamid, azean irdawati jadi omakpak eh.. jago tigo orang anak yang tak berapa nk betol.. retarded.. korang igt tak citer tue??

ader siar kt TV3 kot utk slot yg lepas majalah tiga tue.. ape name slot tue?? alahhh... mak lupe pulak.. maklum la.. dh tk berapa nk muda nie... pentium mmg dh selow... *aiceh.. ayat tk hengat...*

sedih aku nengok azean jaga anak2 dia yg retarded tue..fuh.. kene sabar.. main campak2 pinggan tue masa makan.. kl aku buat mcm tue, dh confirm2 aku yg kene cmpak keluar lepaih tue..

sedih pulak aku nengok.. isk.. isk.. menetek.. eh.. menitik air mata kudus nie.. penat mak sapu maskara 3 lapis pagi tadi.. blusher tebal2 utk efek wajah kemerah merahan..

kl tau la tereksiden jumpe drama nie pastu tgk nangeh2, baik mak gie keje pusat lesi mcm pontianak ajer..

tgk pengorbanan seorang emak.. tp nape tajuk dia ABAH?? tp abah dia pun gigih jgk bawak beca.. siap kene sound lagi beca dia mcm besi buruk sbb tak ader bajet nk hias beca.. tp, baik bagi tajuk drama MAKPAK.. kan?? kan???

MAKPAK?? woohhh.. tk komersil la pulak tajuk tue...

ok la.. nk gie sambung tangis hiba jap smlm bos aku masuk.. utk makluman, time keje aku jam 8.00 pagi!!!

chiow bebeh..

Tiada ulasan: