Isnin, 14 September 2009

Cinta Ada..

aku, klo ader lagu yg best2, menghafal la kerja nyer.. kl tengah borak or gosip gosip hot, dgr lagu yg sedap tue, aku blh mute.. herman mmg aku suruh senyap je.. SUSH BOO...


pernah dgr tk lagu CINTA ADA?? ala.. yg latest by shiela majid, suki and jaclyn?? sedap sehhhh... aku mula la feeling cinta cintun.. aku kan poyo..


so, gigih la every week dok youtubing tgk ader tk lagu nie.. yg ado, kuar ADA CINTA dgn cover jantan nie cium leher betina nie.. eihhh... kembang loya tekak mak bagai.. tk kose...


last2, dpt.. makk tetiba bahgia hari nie.. nie dh dok 800 kali aku dok reply lagu nie.. lantak ko la.. aku yg dgr.. suke aku la..


yg aku heran, dari td dgr tk hapal hapal.. asal bengap naw aku ptg nie??? ouh.. lupe.. lapor.. aku dok pikir berger mesia jer dari tadi.. tk hape, mlm kang gie cari..


so, mcm biasa, nk cekau dkt youtube masuk blog, confirm2 mak tk reti.. so, mak cekau lirik ajer la..


ha.. nie sambil mendengar nie, sambil menaip... fuh.. tajam gile babeng skill menaip mak skang..



CINTA ADA


Andai aku butakan mata
Dapatkah kau mendengarkan jujurnya
Andai engkau tutup telinga
Dapatkan kau melihat keikhlasannya

Aku cinta bukan dibayang mata
Jauh dari bahasa
Dekatkan erti nya

Aku cinta bukannya disengaja
Jauh dari wasangka
Dekatkan hatinya

Memang cinta ada dalam jiwa kita

Andainya cinta itu buta
Dapatkan kau mengubah pesona nya
Andai mengalir air mata
Dapatkah kau membesakan jernih nya

Aku cinta bukan dibayang mata
Jauh dari bahasa
Dekatkan erti nya
Aku cinta bukannya disengaja
Jauh dari wasangka
Dekatkan hati nya

Memang cinta ada dalam jiwa... kita

Mengapa ada saksi yang tak memahami

oh mengapa ada saksi yang disalah erti

Aku cinta...... Jauh dari bahasa

Aku cinta bukan dibayang mata
Jauh dari bahasa
Dekatkan erti nya
Aku cinta bukan disengaja
Jauh dari wasangka
Dekatkan hati nya..

Memang cinta ada dalam jiwa...... kita....


**dedicate this lovely songs to my Dearest Herman..**

chiow..

Tiada ulasan: