Selasa, 1 September 2009

1st Time Soping Baju Raye..

rase dia mcm mane ek.. hurm.. best, penat dan yg paling penting, sakit jiwa!!

kenapa?? meh aku story..

ahad tue, kaki aku dh gian2 dh nk gie menyoping.. nafsu aku dh membuak2 dh.. tk bley tahan dh.. hari isnin ajer, tepat jam 9.45am aku kejut herman... BOOOO.... KASUT BOO KASUT.. **ayat sebenar adalah "BOO, BGN BOO BGN.."** semangat tk semangat aku nih... kussss semangat...

bout 10.30am, kuar rumah, zasss terus gie SACC Mall.. korang pecaya tak, time tue, parking dh penuh.. huishhhh.. tido sane aper dorang tue.. gile ah!! terpaksa la park kt atas.. aku bukan suke naw park kt atas tue.. kl bgnan runtuh, kemek kete aku mcm mane?? boleh???

gigih la aku nie mencari kasut.. vincci, la primavera.. bata pn akak blasah jgk.. tk ader la jumper yg berkenan.. herman dh buat muke heran.. apa mau heran bang!! kasut di pasaran tidak chantek!! sgt kecewa okeh.. duit ada, barang plk boleh tk jumper.. (-_-")

so, decide masuk PKNS pulak nk cari baju kurung aku.. woooohhhhh... akak nk patern mcm dato siti nuh.. tk nk kalah okeh..

bab beli baju kurung nie yg adventure skali.. seriiiikkkkk aku gie soping baju kurung dgn herman.. seriiiikkkkkkkk... 4 tahun aku dgn dia, tk penah aku rase serik mcm smlm.. rase mcm tk nak raye pn ader... uwarghhhhhhhh!!!!!!!!!!

aku suke dia caras.. aku suke dia caras.. aku suke dia caras.. aku suke dia caras.. ader dkt duaploh helai baju yg aku berkenan dia caras... keje dia geleng.. geleng... geleng... see thru la, to many colours la, corak tk cantik la, warna kusam la..

last2, jumper satu yg dia berkenan.. akak aper lagik.... carasssssssss... geleng... gelenggggg... siap buat muke nk muntah kuar2 lidah... ha!! hamik ko!!! hape dia pikir dia best?? haku lagik best dari dia!! muwahahahahahah **ketawa puas hati**

finally, jumper jgk baju nyer.. yer.. setelah adengan geleng mengeleng, juih2 bibir dan bebelan secukup rasa, dpt jgk.. tue pun aku rase dia tk ikhlas.. sbb aku baru pegang hanger je, dia dh kate.. HA.. CANTIK.. CANTIK... ape korang rase kl korang jadi aku???

nk tgk tak??? suspen plk nk nunjuk.. scroll bawah.. benda yg suprise mmg ssh sket nk tunjuk..



































arhg... tgk beg plastik udah.. yg penting, tk jarang n ader kedut2 tang tgn.. mak perasan siti nurhaliza la raye nie... SELAMAT HARI RAYA.. KEPADA SAUDARA SERTA SAUDARI.. SETAHUN HANYA SEKALI.. MERAYAKAN HARI YANG MULIA INI!! raye nnt aku tunjuk eh!

chiow!

Tiada ulasan: