Khamis, 13 Januari 2011

Braces --> LUPAKAN SAJA

aku nie sbnr nyer ade la menyimpan niat nk pakai braces gigi.. tp niat tue jap jap on jap jap off..

ouh bukan sbb aku nie type type halimah jonggang the series yer anak anak..

sbb gigi bawah aku jarang2.. alaaaa mcm gigi madona tue ---> nk gak bg contoh madona..

madona gigi atas, aku gigi bawah..

tp tue la.. ader hati nk pakai tp takot.. takot sakit.. aku mane leh tahan sakit..

sbb semua yg aku tanye or dgr sume kate hazab memula pakai tue.. sakit ya rabbi.. hishhhh aku kan badan ajer gagah (aiceh) tp semangat ciput tak tahan sakit..

terhiris jari dgn pisau pn aku dh peloh2 tahan sakit nie lagik nk letak mendalah besi tue dkt gigi aku..

cth sorang kazen aku baru pakai braces hari2 mengogoi dkt wall FB sakit la, seksa la susah nk makan la gedebak la gedebuk la.. seram aku wehhhhh..

kl la btol aku pakai, for sure 4 hari 4 mlm aku meraung.. tarzannnn gak yg sakit jiwa nnt..

lgpun dia tk bagi pakai.. ade ke dia kate ...... DH TUA TUA BARU NAK PAKAI, EIH BURUK LA RUPE NYER..

halllllllooooooooooo sape tua??? kau la.. aku still remaja okeh.. tp dh final stage la ngeh ngeh ngeh..


GULPPPPP

tp kos dia, Ya Rabbi...

dkt 4k okeh..

jap jap.. nk gie pengsan jap..

chiow!

2 ulasan:

eMMe berkata...

salam yong!
mE ex braces
aa'ah 4k, takde 4k, leh byr ansur2 sampai buka braces, lame tak wat check up...hahaha! rase gigi ni cam dah jarang la...huhuhu...

Razila berkata...

tue la tue.. mst sakit kan.. tang mane yg jarang nyer?? elok ajer gigi emme (tgk time kenduri shahrul) hehehe