Selasa, 11 Januari 2011

Kocing..

smlm aku ader tertenggok dkt FB.. youtube seorang setan bakar kucing.. bakar la kot sbb tajuk youtube tue 'bakar'..

aku tk sggp nk tgk habis.. tk smp hati.. time dia curah minyak dkt kucing tue pn, aku dh meleleh air mata.. terus ttp..

BABI btol jantan keparat tue.. hopefully one day dia mati kene bakar plk..

kate org, kucing nie dpt sense samada kite nie jenis yg suke/ penyanyang pd kucing atau tk..

dia hanya dekat dgn org yg jenis sayang kucing ajer.. btol kot sbb kl kt gerai makan, kucing selalu gak dtg dkt aku :)

dkt tarzan dia buat lintas hormat ajer jeling pn idak --> ouh tarzan tk suke kucing..



kucing gemok kesayangan seisi rumah makpak.. bile nampak harus amik dan dukung2 dan peluk2 dan garuk2 bawah dagu dan bg makn dan tgk dia berak :)

muke sikit punyer kiut mcm nie, aku tk dpt bayang mcm mane dorang sggp nk bakar.. haishhh..



tdo la manje encem takyongggggg..






ape pasal menawan sgt nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..

chiow!

2 ulasan:

sHiReEn berkata...

yong...

kat umah aku ada 2 ekor anak kucing suka benor lepak kat umah aku... bukak pintu depan.. ada depa.. buka pintu belakang.. tetiba ada plak depa... anak² aku suka benor kasi makan kat depa.. aritu acit amik depa letak jauh²... sekali ptg tu.. depa muncul balik kat umah aku tu... ko nak tak?? amik lerrr... aku kasi free.. hehhehee

aku tak bleh bela.. anak² aku asthma

KasihKuAlRayyan berkata...

aku nk ajer tp herman tk bagi.. kang ader yg dia humban ke bawah kucing tue kang.. muwahahah okeh dia tk kejam itew macham..

comot, org kate nk buang kucing, biar lepas 4 simpang rumah.. so dia tk dpt balik..

teori aku --> kucing tue dh pening lalat time pusing2 tue yg tk dpt carik jln balik ;p