Rabu, 26 Januari 2011

Mood Puting Beliung

hr nie mood aku mmg ke laut..

nk kate aku waking up from the wrong side of the bed, tk gak.. aku bukak aje mata, kussss semangat muke tarzan baekkk punyer lagik seinci hidung dia nk sodok idung aku..

so, itew adalah something yg suwit dan rare.. sbb yg selalu nyer adalah tangan dia landing atas muke aku..

sian aku eh.

all started bile aku masuk kete nk gie opis ajer, dpt sms dari bos aku..

mengadu domba pasal kene pegi meting pg nie.. meting nie urgent punyer meting.. smlm br dpt tau dia kene attend..

ouh bos aku mmg liat sket nk gie meting.. apsal ntah aku pn tk paham..

mula mula ngadu ajer.. pastu sket sket ke arah nk salahkan aku sbb dia kene gie meting tue.. pastu gie tade surat sume.. dh bos cuti isnin selasa, kejadah nyer nk dibg surat tue?? nk aku sodok2 dlm henpon?? kot kot tekeluar dkt corong henpon dia plk mane tau kannnn..

tue pn aku dh bg details lengkap kat mane pkl brape.. penat aku taip sms jap jap tanye jap jap tanye..

eh, yg dh sendiri nk pegi, bising kt aku buat menda bos?? dh tau tanak gie, taichi la meting tue dkt officer lain..

bos, blh tk biar aku nie nk drive dlm keadaan aman?? kang eksiden kang pastu aku mati pastu transform jadik hantu, tau la leher sape aku nk kerjakan dl..

hati aku sudah panas, aku hantar msg balas satu kali lepas tue aku terusssss senyap.. yg bos aku nie dok la menggelupor gak anto msg berkoyan koyan..

bgtau makan karipap la, meting boring la tade kene mengena la.. lantak la.. ko dh bikin hati aku panas, malas aku nk layan.. kose!!

bl dh ader dkt opis, dari setat dia smp tue, santak la ke ptg dkt tpt parking kete, aku dok tesekat dgr citer pasal kenduri kawin anak dia.. sket sket cite sket sket citer..

uwaaaaa dh la tue bossss.. yong dh 800 kali dgr dh nieee.. uwaaaaaaa.. ;p

tertekan jiwa aku tertekan seyyyyyyy.. dgn bau rokok nyer lagik..

ouh bos aku heavy smoker okeh.. VERY.. smp badan pn dh bau rokok.. aku rase sape jenis tk tahan tue, mau muntah hijau..

aku?? dh kebal.. tp kadang2 juling gak biji mata bila lepas dia merokok, dia becakap ngan aku.. perghhhhhhhhhhhhhhhh ngeri wa cakap lueeewwww...

kadang kadang telepas gak BOS NIE BUSUK ROKOK LA.. ahahahahahah.. tgk aku tk main la mengata blakang okeh.. bkn prinsip aku tue hahahaha

honesty is the best policy kate nyer???

normally dia balas like HUH HANG NIE.. MACAM TK BESA.. LAKI HANG PUN DOK MEROKOK.. LAGI NK MENGATA AKU..

ketepekkkkkk kene kt aku balik.. time kasih bos..

tue la dia mood aku hari nie.. jahanam.. semua benda la nampak salah dkt mata.. bencik okeh ini macham punyer rasa..

maybe bcos im missing someone??? dear GOD, pls protect him..

hopefully tomorrow will bring a better 'MOOD' for me... miyahahahah.. InsyaAllah..

orais bebeh..

chiow!






Tiada ulasan: