Khamis, 6 Januari 2011

Damping Pagi Petang Bukan Malam

malam tk yah.. sbb aku ader pendamping lain.. ;p

damping aku nie special sket.. dorang nie blh tukar jadi hantu ikot keadaan.. by choice omputih kateeeee..

kadang kadang dorang nie lagik teruk lagik seremmmmm dari yg hantu semulajadi.. pecaya la..

hantu kak limah pn kalah..











































hantu kak rai, hantu kak die.. yer.. mereka mmg kerempeng.. tp jgn pandang rendah pada kekerempengan mereka.. bulih sakit jantong aku..



hantu kak limah



hantu kak rai hantu kak die



hantu kak limah



okeh, mereka lebih menyeramkan.. babai hantu kak limah seploh tiang..

baiklah, aku nk bersiap sedia utk diserang pd bila bila masa kerana kedua dua hantu berada berdekatan..

tiba tiba seram..

chiow!

1 ulasan:

"Asma" berkata...

Hahaha..
ape nk di takutkan pada hantu k.die n hantu k.rai.. sekali jentik jer dh planting..hehehe.. kenal saya x?
x-opismate k.die..hehehe..