Khamis, 1 Disember 2011

Lagi Lagi Langkawi



kite mulakan sambung citer dgn muke YAYA!!!! see yaya wit her new hat.. baekkk punyer kontrol kepala takot topi baru jatuh :)


lepas habis layan gayat dkt cable car, jom layan tembolok plk.. again, we're heading to pekan kuah..


cari makan dan cari...





HAJI ISMAIL GROUP!!!! tau tau je la kan ape yg nk dicari dkt sini..


ramai org kau.. ader rombongan kot.. 3 biji bas parking depan tue..




tgk!! ramai org.. dkt kaunter lagik la belambak.. pingsan mau beratur!!!




masuk2 ajer, aku terus sebat bakul.. cakap dkt tarzan JOM YANG.. KITE AMIK AJER.. MCM MANE NK BAGI BAGI NNT, KENDIAN KITE PIKIR..


yg dlm pala otak aku, bajet beli utk bagi pda makpak, anak buah, setok sendiri ngan bdk2 opis ;=)


dlm RM200 jgk la terbang.. tk pe.. sekali sekala maaaaaaa..




tarzan sempat rembat rokok.. aku dh letey nk sound jgn merokok dh.. suke.. nyawa sendiri, sendiri jaga..




hasil borongan.. hujung bulan sila tabur duit dkt dentist yer razila..


tis time, sebotol minyak gamat pn tk beli.. ntah.. mcm tk minat plk nk beli..


malam tue, kiteorg fine dining and ader buat sket suprise utk aniza.. bday dia the next day tue.. kire pian buat suprise bg kek utk aniza la.. suwitttt nyer..




empunya diri yang disepraiskan.. aniza mmg nampak totally suprised masa kek kuar.. misi adalah berjaya.. tk sia sia para para suami nie bertungkus lumur sorokkan kek dari aniza ptg tue..






pegi fine dine dkt hotel punyer restaurant jgk.. THE GRILLED..




nie shaharil tgh bagi speech yg berbaur baur tacing tacing.. citer how they become friends, suke duka berkawan..


and satu yg paling suwit and tacing bila shaharil cakap DISEBALIK KEJAYAAN KITE SEMUA HARI NIE, ADA SEORANG WANITA YG KITA PANGGIL ISTERI..


okeh, jom lap air mata para para isteri :p




sementara makpak layan tacing tacing, anak anak busy dgn ipad.. janji diam..


ouh how kids nowadays.. kl aku tanya pasal galah panjang, teng teng, rounders dgn batu seremban, confirm nganga tak tau menda..


lepas dinner, semua pakat nk sambung borak dkt bilik.. yg diva diva, kumpul dlm bilik shaharil.. yg gagak hitam, sambung gelak gelak syaitoooon dkt bilik ali..


mlm tue ader sket tragedi **gile banyak tragedi kan dkt langkawi**.. aku masuk bilik dl.. tarzan still gelak gelak syaitoooonnn lg dgn kawan2 dia.. rupe rupe nyer, aku terkunci tarzan dari dalam..


seram!


aku bajet, masa aku bukak pintu lemari nk simpan baju, time tue la pintu lemari terkene selak.. mmg lemari dgn pintu masuk adalah dekat sgt! mcm ko masuk2 ajer, toleh kanan nampak lemari ;p


nasib tk terselak habis.. sket ajer.. tp pintu still terstuck la tk blh nk bukak...


tarzan jolok sket sket dgn kayu selak tue.. nasib boleh masuk.. sbb b4 tue dia kate dia dh ketuk pintu kuat kuat even tepon bilik, aku tk terbangun bangun.. ai gess penat sgt kot..


dia bajet, kl aku tk bgn jgk, dia nk tumpang tdo blk sesape.. harharharahrah


mtk hampooooooooooonnnn tuannnnnn...


sat lg sambung..


chiow!

Tiada ulasan: