Jumaat, 2 Disember 2011

Baked Penne

tue pn sebab aku tade macaroni dlm setok.. penne pn penne la.. janji pasta :)


dlm pada tatau nk masak ape tue, korek korek stok, tgk barang semua ada.. jalannnn..




tinggal gambar telor dgn tomato pulak... haih.. mcm nie la kl dh tue.. **aiceh mcm umur 100 tahun**


since aku terbayangkan pasta yg dibakar tapi masih mengekalkan ciri ciri ke'moist'an nyer, maka aku decide TAK GORENG pasta tue..


kuah pasta tue aku buat kuah speggeti.. cume aku tk tambah air..




lepas campur dgn pasta, gaul dgn rata.. biar rasa kuah spegeti sebati dgn pasta.. peratikan, kuah speggeti aku tk berkuah sgt.. just nice..


masukkan dlm bekas, pukul telur (jgn smp berbuih.. just bg sebati ajer), dan tabur rata atas pasta..




tuang cheese banyak banyak, tabur oregano atas tue, dn sila bakar smp cheese cair atau kekuning kuningan.. aku bakar dalam 25 minit mcm tue..



jemput makannnn


chiow!

Tiada ulasan: