Khamis, 1 Disember 2011

Sudah Sudah Lah Tue Langkawi ;p

harap nie N3 yg last pasal langkawi.. fuuuhhh




angin kuat sangat.. sampai tekeluar dagu bertingkat aku.. mencik.


kl tgk, semua org pakai life jacket.. aku jer yg tk pakai.. life jacket aku basah sbb si koy pinjam buat berenang.. dia punyer pn basah jgk..


idak la aku nk pakai.. dh la kepam.. yeks! kot kot tebalik ke bot, pepandai la aku sauk sesape buat pelampung.. nasib la.. ;p




maka berangan la beta


KALAU LA KAPAL NIE KAPAL BETA, SEMINGGU BETA HOLIDAY DI TENGAH TENGAH LAUT..








kite ke eagle feeding plk.. bot benti tgh tgh laut.. and drebar boat baling perut ayam..


mmg cepat helang tue dtg makan.. TETAPI.. sila beri perhatian.. tk semua yg berterbangan tue helang okeh..


yg sayap dia warna cekelat tue, baru helang.. kl sayap warna putih tue, itew adalah bangau laut..


mak pn baru tau noks... time kasih la abg drebar bot..




lepas 1/2 jam nganga nganga kagum tgk helang, kami gerak ke pulau beras basah.. cantik ajer pantai dia..


suke suke suke..


tp, kt sini pn ader tragedi.. gile byk tragedi dkt langkawi nie (T____T)


1st, budak budak dh start cranky.. meragam.. mebi panas and lapar.. esp iiz.. sian tgk dia menangis nangis lapar.. suruh makan roti tamau.. dia nk makan mac and cheese..


kelassss kau anak tekak iiz nie.. :)


2nd, aku ngan tarzan mandi manda dkt sini.. tue pn sbb air dia cetek.. tue yg tarzan ajak tue.. mebi potensi nk tenggelam adalah sgt mustahil.. paras dada ajer pn.. ngade ngade nk tenggelam..


tgh tgh mandi tue, ader satu bot nie, selamba ajer datang towards kiteorg.. maka, terjerit jerit la aku dgn tarzan dalam air.. nk bg notice kt dia yg kiteorg dkt depan bot tue..


kau tau ape drebar bot tue buat?? dia jengah ajer kepala dia dn terus gerakkan bot dia ke depan lagi.. which is makin dkt dgn kiteorg.. menggelupur aku dgn tarzan ke tepi..


kau bayangkan, dlm air mcm mane kau nk bergerak/ larik laju2.. kerah la jgk tenaga.. dh la kaki aku sakit..


and dia blh start enjin dn blah mcm tue ajer..


okeh, nie bukan bodoh.. nie manusia lahanat name nyer.. silap... pakcik lahanat.. tua jahanam punyer pakcik..


terus kuar dari air, packing beg dan naik bot.. off to jeti.. time to go home..


smp hotel dlm pkl 2.30 mcm tue, packing packing barang, dlm 4.30 ptg, kiteorg check out.. mmg mtk late check out.. senang nk bersiap semua..


flite balik adalah pkl 6.10 ptg tk silap aku..




flite balik adalah mendebarkan.. sbb hujan lebat.. brape kali signal pasang seat belt tue tepasang.. sakit jantung aku everytime kapal terbang langgar awan..


semua pn suspen.. sunyi sepi ajer dlm kapal terbang.. hehehehe


so, we safely landed in subang lebih kurang pkl 7pm.. makan jap dkt airport, singgah umah makpak amik kete dgn drop cekelat dan hantar koy balik dkt bangi..


sudah nyer pkl 1.30 pagi jgk smp rumah.. arhhhhhh penat...


nasib besok tue cuti.. yahoooooo..


maka, habislah citer langkawi.. yeeeehhhhhhhaaaaa..


chiow!

Tiada ulasan: