Rabu, 4 Julai 2012

Kucen Mok Mok

dh lame rase nyer aku tk jumper si kucen gemok.

nk tau hapdet pasal dia pn dari wall FB adik2 aku. tk pn, wall FB mak angkat dia, yakni mak aku.

ehem.. ehem..

hapdet dari FB mak aku mengatakan yg beliau mogok tanak makan. hulur yg kering (frieskies) pn tanak, hulur yg basah (ikan rebus) pn buat derk..

apepenyakitntah! hanya ddk bersimpuh perut begini sepanjang hari dgn muke sememeh mtk belaian kasih sayang.

menopos kot.


nie baru pulang ke pangkal jalan setelah berjimba jimba di atas bumbung rumah. kes telepas keluar la nie..

selalu kl dia naik bumbung rumah, mst ader yg pegi tuntut.. berpanjat bumbung semata mata nk bawak si mok mok nie turun.

tp kali nie, semua pakat buat derk. biar dia biar dia biar dia.

tk lame lepas tue, member surender. masuk rumah dgn lidah terjelir jelir.. dahaga la tuh..

kah kah kah.. padan muke. sapa suruh panjat bumbung tengahari buta. kot nk tanning bulu pn agak agak la der..

haiyaaaa..

gambar di atas menyaksikan beliau sedang berehat dan termenung panjang. mungkin sedang menyesal dgn perbuatan diri sendiri.


sbb selalu sgt 'kabur', tau tau dh dkt atas bumbung, mak dgn adik telah meningkatkan lagi usaha membanteras masalah ke'kaburan' ini.

dari sebijik loceng, up terus jadik dua bijik. toksah kate beliau melompat, time beliau jalan melenggang kangkung pn loceng nie berbunyi kuat..

'aku ada dua loceng.. ko ado'????


sedang dalam mood geli geli nk bergurau senda.. adik aku tukar cadar katil, member feeling feeling main hide and seek.

sebab gemok sgt, on the spot dapat carik beliau menyorok dkt mane.

sori bee, obvious sgt 'benjolan' atas katil.. cube lain kali yer..


ZZZZzzzzZZZZ.. tido petang mmg nyaman. celik mata, mentekedarah dn berak.

satu hari, ulang 3 kali perbuatan di atas.

walau banyak hal dn banyak perangai dn banyak kali pecahkan pasu (hayoyok), tetap la menjadi pujaan.

cube kl aku pecahkan pasu, confirm dapat bebelan. INI TIDAK ADIL!!!! ;p

ok lah. tue saja. astalavista bebeh.

chiow.

1 ulasan:

eMMe berkata...

hurm... kalo kurus kang, tak best peluk n buli kan yong, heeee~

tidak adil, tuannye sihat bagai johan, kucing lak, kuruih... kene la same2 bina badan kan...hahahha~