Jumaat, 6 Julai 2012

Tips For Sushi Lover

aku seorang pencinta sushi.. cinta ketat ketat sekali hadap sauk smp 7-8 pinggan.

selalu melempiaskan nafsu di sini. semalam baru sudah. lepak sorang2 dkt sushi king alamanda, blasah 5 pinggan.

diet. tue pasal 5 pinggan. kl ikot napsu, mau rembat 10.. jika coach HB tau, mau kene torcer minda.

-google-

scallop.. kenyal kenyal rasa dia mcm kunyah suwinggam pastu telan tanpa perlu risau mati tecekek..

-google-

baby octopus. 1st time cube hari tue rasa mcm dia geletek geletek anak tekak aku dgn janggut dia.

kemudian terus membayangkan time aku kunyah kepala dia, terus keluar dakwat hitam.. dh hitam gigi aku mcm gigi jack sparow..

amendantahakunie.

-google-

salmon. ini adalah kesukaan ultimate (boleh pandang pandang, jangan pegang pegang.. bertambah sayang..)

hambooooooooooooooiiiiiiiiiiiii.. biasa tue sedap sgt tue..

-google-

green tea. hot or cold, pilih sajer. aku suke sbb FREEEEEE YO!!!

hahaha jimat bajet!

-google-

sweet beancurd. one of my favie. mmg suwit yo!

-google-

green soybeans or edamame. leka makan nie. tp jgn telan kulit. aku pernah nampak mamat nie telan dgn kulit2 sekali.. aku mcm 'perghhh bangggg.. biar benar'..

keeee mmg kene telan dgn kulit? ntah!

-google-

salmon jgk. tp nie telah dismooked kan. pinggang merah 5 hengget okeh.. aku selalu jeling budjet. agak2 ader budjet lebey, baru rembat.

-google-

grilled eel. ni adalah kebencian. bukan kesukaan. mmg tk blh lalu. so, aku buat derk ajer dkt benda nie.

rasa mcm makan ular kot.. ngeeeee

ader lagi yg aku suke.. just tk jumper gambar. aku suke takoyaki, california temaki, fish roe, seasoned scallop and jellyfish. tk blh mention lagi.

air liur sudah mau berjejeh. kuatir ke sushi king lagi tengahari nnt.

and guys, here's some tips mcm mane nk makan sushi

-sumber FB-

proper way to eat sushi. pick up sushi using ur fingers is HAWKEY..

pd yg tk reti nk pakai chopstik, tk yah la purak purak pandai smp hancur sushi kau semata mata nk sua ke mulut.

sauk jer pakai jari.

so, hayati tips yg di atas nie okeh.

SELAMAT BERSUSHI UHOLSSSS.

chiow!

1 ulasan:

eMMe berkata...

ngeeeee~ tak makan sushi la yong...

tekak org kampung la katakan, hehehe...