Jumaat, 13 Julai 2012

Si Capek dan Si Rongak


ai is sakit pinggang kaw kaw punyer.. but ai is still smiling (jahanam bahasa inggeris ai)

dr awal minggu dh aku terasa sakit pinggang but still macho lagik boleh tahan2..

but hari rabu, lepas lunch, its getting worst (read : damn worst).. mcm nk tepatah 3 pinggang kot.

nasib pegi keje dgn tarzan. so, balik, dia la yg drive.. aku mmg tk larat dh nk drive kete.

msk kete, terus aku turunkan seat, berbaring..

balik rumah, harus la terus berbaringan.. elok plk tue tarzan kate nk jumper kawan dia, terus aku suruh dia dinner dkt luar.

sakit gile. pegang senduk pn tk larat. lg nk diri lame2.. ader yg tumbang kang.

nk bangkit pn terkedek kedek. berpaut sana sini. tue baru nk diri. bayangkan aku nk berjalan.. mengesot ngesot dkt dinding.

kene plk mlm tue, time tdo, ntah ape kene ntah, aku terkencing kencing. 3 kali okeh bangkit nk pegi kencing. serius hazab.

1st time bangkit, tarzan tersedar. dia tolong aku bangkit.. pastu tolong tuam blakang aku.

masuk kali ke dua, ke tiga, member terus pengsan tk sedar ape. struggle la aku nie nk bangkit sorang2..

huk huk huk..

besok tue (khamis), aku serah diri pegi klinik. tarzan hantar.


'gula gula' dari doctor.. besar gedabak okeh.. dpt obat tahan sakit dgn utk relaxkan otot..

dapat MC jgk.

tue citer aku, si capek.. jalan terhengkot hengkot.. terbongkok bongkok. tk blh nk tegak.

pastu kene plk heartburn.. great!!!! berguling gulingan la aku secara xtream nyer!


nie bukan obat aku.. tapiiiiii obat tarzan..

plan nyer, pegi dentist nk book tarikh cabot gigi. pastu dia drop aku balik, dia pegi keje..

smp dkt dentist, doktor kate blh terus cabot. tk payah nk set date. maka, rongak la gigi beliau.. geraham bongsu hawkey.. ;p

dapat la MC jgk..

sdh nyer laki bini MC semalam.



member dh bad mood sbb muke dh bengkak sebelah. normal kan sbb cabot gigi.. bising sakit la.. berdarah la..

last last aku tampal eye mask yg sejuk nie dkt pipi dia.. dgn mulut mulut dia skali aku bungkus.

kakakaka terus senyap.. kl tk, hishhhhhhhhhhhh mengadu doplohpatjam uholsss..

bayangkan. mata tengok tivi tapi mulut kene ikat.. tgk super spontan pn, muke takdek perasaan sbb tk boleh gelak..

hahahahaha gile klakar..


-a mix of banana, green apple and avocado-

smlm, atas alasan sakit, satu hari suntuk aku langgar diet.. tk amik shake.. wahhhhh joli katak tekak aku semalam..

pagi mkn roti canai, tengahari tapau lauk dari medan selera, malam blasah bihun singapore dkt restoren wadihana bangi.

hari nie, back to reality.. sila amik shake blik..


yums!

sekian la cerita SI CAPEK dan SI RONGAK ;p

chiow!

Tiada ulasan: