Isnin, 2 Julai 2012

Sale Sale Sale!!

last thursday, lepas mengenyangkan perut dan tiada apa2 xtvt selain dari tersadai kekenyangan, teringat la plk akan pinggan mangkuk pejabat punyer..

dr pindah hr tue, smp la nie, dok ddk dlm kotak tk berpunggah punggah.

cepat2 mtk abg opis boy turunkan dari atas lemari dan selongkar. aku bab selongkar selongkar nie, mmg pro..

bab buang membuang, lagik pro. aku tgk menatang tue tersadai ajer 2, 3 hari tk bergerak gerak, terus campak dlm tong sampah.

setel masalah, mata pn tk sakit.

punggah punyer punggah, dpt la 1 set cawan minum kopi dgn satu set gelas yg old style punyer.

terus terpikir nk jual. geliga siot otak aku *masuk bakul angkat sendiri mode*


aku susun elok2, open table depan pintu bilik, tgg buyer.. best tue.. RM15 ko dpt set cawan kopi 6ps, 6 bijik cawan old syle siap freeeee mug lagik.

punyer la baik aku nie *tepuk bahu sendiri*

igt nk laung YAHHH MARI MARI RAPAT RAPAT KITE TGK APE YG KITA BOLEH DAPAT.. 2 SET UNTUK 15 BANG.. KAKAKKKK.. MARI MARI

tp ini opis bukan pasar borong.

tp sila jgn salah sangka.. ini bukan ASET PEJABAT. ini beli sendiri sendiri punyer. dulu2, opis kiteorg tade set cawan kopi nie semua. so, tapau sket sorang belikan utk pejabat.

tp lame2 dh byk, jadik semak. so, buat tapisan, mane blh jual, kite jual. korek punyer korek, tggl dua set nie ajer yg lengkap. lain semua dh cacat. ader piring tade cawan. makan ape?

duit yg aku jual benda2 nie pun, akan disalurkan dkt duit kelab kebajikan pejabat.


tk lame lepas tue, SOLD!


para kastemer mak nok.. bos mak, yakni MAK DATIN (tegak) dgn KPSU mak (menunduk).. Pn Muna.. dorang nie mmg pakat kuat sopim segala.. depan bilik aku pn menjadik.

tp okey gak, mashuuuukkkkkkk ape! hahah tq bos!


mereka yg telah mendapat cawan dan gelas dn seorang cube menjual mouse komputer yg sah sah ASET KERAJAAN.. tp sori la tk laku dikkk..

sila cuba lain kali.

so, itew sahaja cite aku meniaga hari khamis lepas. budak opis dan dan panggil aku SALES AND PROMOTION MANAGER.

bedebah hengkorang.

chiow.

1 ulasan:

eMMe berkata...

hahahaa! laku ek set gelas cawan tu.. caya la yong, leh wat bisnest pasni, hehehehe...