Selasa, 17 Mac 2009

Pembacaan Yang Menyeronokkan..

Ekekekeke..



herm.. busan2 gini, aku 'menjelajah' all the blogs yg ado.. and then, aku jumper blog kazen aku.. it was a great therapy reading his blog.. gelak.. gelak.. gelak.. he's gud at writing.. al-maklum la.. cikgu.. btw, citer pasal dia aku ader tulis dlm blog aku... tajuk N3 'Sian Dia'.. aku tulis around januari 09.. carik la kalo rajin.. its all about quaters guru yg dia ddk buruk gile.. so, kl nk view blog dia, feel free to visit http://muzem.blogdrive.com/.. (hellu ajam.. promo ok.. u owe me dinner..) i hope u guys enjoy reading it as much as i do..


ouh s**t!!! lupe la nk iron baje keje esk.. gtg.. chiow...

1 ulasan:

Cikgu Muazam berkata...

Kih3.. Hi Kakyong! Soli laa ammak!, sekarang agak sibuk dengan aktiviti sekolah.. Hari Sabtu pun kena turun sekolah.. Training sukan, tuisyen bagai.. Huhu. InsyaAllah, ade mase nanti turun laa Shah Alam.. Takpun, nanti bile Kakyong + Abg Man dah pindah Puchong, leh je kalau nak pi bertandang hari-hari kan?. Ekeke. Anyways, tq for the blog promo.. Ohh, terharunyer! Cam dpt Oscar Award laks. Ekeke.

Salam blogging.