Selasa, 17 Mac 2009

Tak De Keje Cari Keje..

jenuh kalo tamau tido nie..



see.. see.. jam dh pukul 12.15 mlm dah.. mate aku dh ngantok tp otak tk kasik tdo lagi.. dlm erti kata lain nyer, ditahan2 jgn tdo..


nk lepak kt bawah, nabilah tgh layan disney channel.. tk kuasa aku nk melayan same.. biau ajer.. jeling2 keliling bilik, tetiba dpt idea nk buat aper...


tadaaa.... dapat.. dapat..




jawapan nyer aku nyusun lemari baju!!! yah.. walaupun lemari aku sbnr nyer tk la bersepah mane.. tk de keje punye pasal, ponggah... lihat la donia.. yg baju kurung/ keje aku biau dlm lemari.. kt sini aku gntung baju casual ajer.. yg bawak gie buzz.. buzz jenjalan... colour coding lagi taw.. biru, biru, merah, merah, hijo, hijo..

dlm ngemas2 baju tue, otak aku dok ligat pikir nk buat menda lps habis nyusun baju... teringat pulak baju nk keje tk gosok lagik.. tp malang nyer, by the time aku habis nyusun baju tue, mata dh berat.. makne nyer, otak aku dh bagi green lite.. so, jawab nyer, esok pagi ajo la aku gosok.. hehehhe.. so, tau la korang hari nie aku gie keje pakai baju aper..

aku mmg dari blaja dulu ader pe'el nie.. member2 aku kt poly dl tau la.. kl aku tk blh tido, mmg la aku ngemas.. smp la aku terasa nk tido.. herm.. aku takot one day aku dpt isomnia jer.. ha.. langsung tk tdo ko...hye... simpang malaikat 44...

so, until next time.. chiow...

Tiada ulasan: