Isnin, 2 Mac 2009

Yes!!! Yes!!! Yes!!!

Since kawin hari tue, satu jer hajat aku.. nk bawak hubby balik perak and gess wat.... last saturday, kami anak beranak balik perak.. yes!!!! yahoo... huraa!! huraa!! balik kampung.. woooooo.. balik kampung... woooooo balik kampung.. hati girang!!!




sebagai pengalaman pertama balik kampung, sila drive yer.. saya akan jadi pemandu arah... nmpk spek mata dia tue?? aku pn tk paham aper motif dia nie pakai benda tue.. clear kate nyer.. bile aku pakai, hijau nooo dunia aku... ches!!!





kiteorg konvoi ngan abah.. so, follow me!! tk guna highway sbb boring.. ikot seberang perak.. so, blh nengok umah2 kampung yg cantik2 belaka...





nampak ini kerepek sira pisang?? cap RETI ENTERPRISE.. mmg reti btl dia buat kerepek nie sbb ternyata nyaman!! nie bekal dlm kete.. nie jgak salah satu alternatif nk buat hubby berenti nanye, BILE NK SAMPAI?? JAUH LAGI KER?? SIMPANG NIE KE?? ya ampun ini orang...





baik punyer dia layan kepek tue.. aku layan la henpon.. snap.. snap.. snap..





ops.. kiteorg bukan berdua dlm kereta.. adik aku ader sekali.. tp kalo nk dikira tolak, campur, tambah, bahagi, mcm berdua jer sbb adik aku tido aja la... all the way from shah alam to perak.. hampesgas!! ko tgg.. ko tgg...





hallah kasim.. sori Boo.. lupe nk hulur.. bini sibuk snap gambar, lupe nk panjangkan kepek kt telapak tgn dia.. so, dia sgt2 berdikari.. amik sendiri da....





jalan nk ke kampung aku, view dia sgt2 cantik dn menarik.. nie dkt seberang perak.. tp sori la geng.. time nie tgh musim menuai kot.. tue yg sawah kering tk ado padi.. kl ader, gini la rupe nyer.. very eyes viewing taw...




best kan pemandangan dia.. jiwa kacau jadi sgt2 tenang...







dlm pukul 2.30pm baru smp.. lmbat sket sbb singgah dkt telok bakong.. kenduri kawin.. tenang ajer jiwa aku...


time nie sume balik kampung sbb buat kenduri sket.. so, gmbar time kenduri nan ado sbb aku sibuk kt dapur... nie gambar lepas kenduri keesokkannya..






nie betol punyer penat.. nie adik lelaki aku.. org dh bangun bekfas sume, dia berkelubung lagik..





mule2 tue opah aku bising.. pastu selow2 dia landing sebelah adik aku.. ches... bising ada makna rupe nyer..



tgh2 aku layan tivi, aku toleh sebelah, heh!!! dia pn lending jgk.. ches lagik sekali!! ches.. ches.. ches...

gambar time balik, aku tk snap.. aku ngan hubby, landing.. time daus pulak bawak kete.. hahahah.. padan muke dia!!!!

so, until next time eh.. babai..

Tiada ulasan: