Isnin, 1 Jun 2009

Murah Kununs..

pantang tok nek mak pak saya kalo gosok baju bergaris2 tangan tangan n lipat kain... nie kes terpedaya dgn laundry murah dkt putra perdana, puchong.. kemeja batik is only RM6 and baju kurung RM10.. selalu saya hantar di laundry kaw rumah which is RM8 for kemeja batik and RM18 for kurung batik.. huh!! mahal cekik mesin saje.. chait!!


mmg la murah bagai gile cool mampos tp the quality is sgt2 la nk mampos.. (tis time i refer to sape yg gosok baju tue..) rasa mau saja saya tekap iron dkt tapak tangan dia... gggrrrrr... pls refer gambar kt bawah... sgt2 hampa hati saya.. woh!! sile plus lagi dgn baju bau hapak dn tidak wangi.. vongoooookkkkk!!!!!



SERIUS tk hantar lagi dkt dobi itew... serius tidak!!! ***mari menari dpn kedai dobi*** saya lagik rela mahal tp berkualiti dn kerja tidak selebet.. *fuh!! ayat cikgu sekolah rendah saya*

ppl yg ddk dkt area2 sane, pppppppppppplllllllllllllllllsssssssssss avoid ini kedai.. deret 7-eleven.. next to kedai perabot rase nyer kt sebelah tue.. haish..

chiow...

Tiada ulasan: