Ahad, 28 Jun 2009

Orang Ceduk Kuah..

aku ceduk air dalam kuali..

HERMAN... NOOR... MANDI CEPAT... SKET LAGI AIR TK ADE!!!! ~at 12.15pm, puchong perdana~

hah???!! berlari tk cukup tanah aku masuk bilik air.. gile aper!!! tkkan nk tayamum ajer.. kl yer pn nk tayamum, pasir kt depan umah pn tk cukup.. dlm segengam pn dh kire cukup bertuah.. dpt cebok vontot ajer la jawab nyer...


laki aku mane?? laki aku mana?? lah.. gie kedai pulak mamat nie.. dia kl gie kedai, waima depan umah pn blh lame pecaya tk... ntah ape dia buat kt kedai tue ntah.. nk kate nk ngorat ladies kt kedai tue, kt putra perdana nie kedai sume mamak yg konker.. tkkn nk ngorat mamak tue pulak.. haih... jgn buat keje Boo.. kot yg ader pompuan sejati pn, pompuan negro yg ntah dari mane dtg nyer,,, tebiat??? kulit aku yg ala2 fair lady nie kekdah nyer??


sebagai seorang isteri yang mithali lagi solehah, aku kiben periuk gulai kak ipar aku buat tadah air... halloh.. adik dia jgk nk mandi.. dpt la 1 periuk besar bapak gajah ngan 2 periuk sedarhana.. mane la tau, by the time dia balik nnt air dh habis.. kl tk takung air kang, kene hurung lalat pulak laki mak the whole day... hish,,


so, aku dh mandi ~siap basuh rambut okay~, dh wangi gile.. b***k pn dh.. nasib baik timing btl.. kl idak, huh!! jgn la aku kene serangan cirit birit ini hari... amin..


chiow..


p/s : did i used 'aku'.. well, sila terima blog saya seadanya... orang tk tetap pendirian mmg gini kekdah nyer... PANG!!!!! lempang pipi kuat2.. esok aku tk payah taruk blusher...

Tiada ulasan: