Jumaat, 5 Jun 2009

N3 makan..

seminggu nie kakak ipar saya tk ado kt rumah.. balik kg sebelah hasben dia.. hurm.. so, kene la memasak.. kl dak, selalu kakak ipar ajer yg masak.. blk umah tggl tulung kacau2 ajer.. chait punyer adik ipar...


so, semendang dh kakak ipar tak ado, the dapur is my kawasan.. udah kencing di empat penjuru kasik marked kawasan.. hheeeyyyeeekkk.... hari2 mcm tanyer dkt en. hubby, "boo, hari nie nk makan kt mane?? rumah ker luar?" ~buat syarat.. dlm hati saya doa, makan la kt luar.. makan la kt luar.. makan la kt luar..~ sekali dia jawab, "makan kt rumah la" **dush... pitam!!**


so, masak la apa yg patut.. lauk pauk yg kakak ipar msk pn ader lagi.. tgl heatkan ajer balik.. tis is wat we ate on monday for dinner.. blh la ek...



ha!!! yg saya masak just sayur ngan ikan goreng tue ajer... ok.. plus nasik.. okay.. okay.. jgn nk ngata.. ikan masak asam tue mmg dh ader.. kakak ipar dari kedah masak... sedah mantop meletup uols.. smp skang saya simpan lagik kuah dia.. yum.. yum.. chiken wing tue mmg la penipu besor kl saya kate saya masak.. beli.. nie pn mantop jgk..

hurm.. mst korang wonder tkkan isnin ajer saya masak.. jawapan nyer adalah salah!!!!

  • isnin - saya masak..
  • selasa - makan kt umah omak dkt shah alam **sila jgn salahkan saya tidak sehat dn cargas pd hari itew**
  • rabu - mari makan speggeti!!!~at home~
  • khamis - my favie restaurant, William.. wiwit!!!!
  • jumaat - ini hari, masak da... skang tgh pikir mau masak aper.. telur goreng aci tak???
  • sabtu ngan ahad, tatau nasib lagik..

wah!! jika begini klo udah ddk rumah sendiri, mau koma pikir menu aper hari2.. **smbl membayangkan.. okay, kt rumah ader petola, ader telur, ada ayam, ader kuah yg sedap.. hurm.. nasik biar boo yg masak** settle!!!

chiow!!

Tiada ulasan: