Ahad, 28 Jun 2009

Popiah Seaweed Crips..

berkat aku godek2 internet time keje ~tolonnnggg jgn bagitau bos aku~ aku jumper resepi nie.. buat makan petang.. aku sejak2 kawin nie mmg la gemor search recepi dkt internet memandangkan laki mak nie home cooked punyer orang..


jadi la utk makan petang.. sedap pn sedap.. tapi, time beli seaweed nie, aku terkejut bewok time dia tembak harga dkt kaunter.. RM24.90 okay.. aku tgk kt rack dia, mcm RM12.90.. tue yang aku sebat tue.. nasib mak sebat satu paket ajer.. kl tak, dh mencabot bulu ketiak dh aku nk membayar nyer.. eh, aku mana ada bulu ketiak.. ~sorry.. bab bulu2 nie aku cantas sume~ tk hape.. bulu ketiak en. hubby aku ader.. so, balik rumah, terus aku tunjuk bakat... hasil nyer, sila scroll bawah.. ~jgn leleh air liur okay.. kotor!!~

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

mintak hampun... aku tk dapat nk upload gambar.. salahkan lappy hasben aku... next time aku taruk ek.. tis time korang blh prepare tisue..


chiow.. astalavita bebeh!!!



Tiada ulasan: