Isnin, 1 Jun 2009

Lintas Langsung

saya sedang berlintas langsung dari 


ya!! tepat sekali.. dari KLCC.. saya sudah terasa seperti saya seorang wartawan yang melaporkan dari tempat kejadian.. yah!! ini lah masa nya saya mau berangan pak pandir.. eh.. eh.. pak pandir berangan ker???


aper la yg saya buat kt sini??? huh.. sila scroll bawah.. sila.. sila.. jangan malu2.. tekan ajer keyboard anda itew.. ha.. tunggu aper lagi.. tekan.. tekan..


SAYA TEMANKAN EN. HUBBY LEPAKS NGAN KAWAN2 DIA YG MANE SEMUA NYER GAGAH2 PERKASA.. TK ADER PN JENIS SPESIS YG JELITA MENAWAN GILA MCM SAYA.. SAYA JUGA MAU DOWNLOAD GAMBAR TP TK BLH SEBAB LAMBAT GILA TERKEDEK2 SMP MEJA SEBELAH YG KOSONG DH PENUH... MENCIK I TAW..


pengajaran yg berguna saya dapat sepanjang ddk di NZ nie.. JANGAN PAKAI BAJU WARNA ITAM NNT NYAMOK HURUNG DN ANDA AKAN TERGARU-GARU SEPERTI KERA KENE BELACAN DN DARAH ANDA HABIS.. 


bau rokak adik2 meja sebelah ini sgt busuk.. ko isap rokak murah ke dik oi.. dh macam bau ketiak mamak nie ha... ouh tersiksa..  p/s : saya cari port lain sensorang dari meja en. hubby ngan kawan2 dia.. maleh nk campur.. ntah aper2 ntah yg dorang sembang.. saya jugak dok nganga jika join..


chiow.. mau buat N3 lain..


Tiada ulasan: