Rabu, 20 April 2011

Tade Keje Carik Kerja





hai uols..



masalah card reader aku dh dpt di atasi dgn pembelian card reader yg baru.. yg tue dh confirm jahanam..



mengigil gigil aku nk bgtau tarzan.. sbb masuk nie, dh 2 card reader yg dia beli utk aku jahanam..



so, jln selamat tkyah bgtau.. aku beli sendiri.. muwahahahah tp skang aku rase was was plk sbb dia baca blog nie..



gulp.



now, lupekan ketakutan, meh sini mak nk potpet potpet lepas gian :)



sabtu lepas tarzan yellek.. ader treasure hunt dkt PD.. tdo sane smp ahad.. so, sepemergian dia, aku igt nk hangkot kain baju semua larik rumah makpak menumpang teduh barang sehari dua..



so, baju semua dh basuh awal2 pg dh.. rumah pn kemas sket2 jer.. alah rumah aku pn bukan sepah nau.. habok ajer yg melambak..



TAPI SILAP..



aku suda bukak kabinet tpt aku simpan periuk belanga semua.. ouh.. bila aku bukak, sotkabar aku buat lapik tue dh basah2.. naik kuning2 okeh..



agak nyer air semasa membasuh pinggan itu telah jatuh meleleh masuk ikut ruang kabinet lalu membasahi surat kabar tersebut.. amacam?? ayat karangan tk?



ouh.. kembang tekak mak.. aku tk blh sket menda2 mcm tue.. mak geli nak.. :p



terus kuarkan semua periuk belanga bagai.. time time tue jgk aku sila panggung kt situ.. tkot kl biar lame, berbau..








nie yg udah berbasuh.. kasik lepak sini tunggu kering dl.. sementara tue,






kasik tukar itew pelapik.. tis time, cover dgn plastik.. tk la basah nnt :)






lege bijik mata aku dh setel..



tapi tidak berenti di situ..



bukak plk kabinet letak tupperware bagai.. nmpk semak plk kt mata aku nie..



projek laaaaa lagi..








sebelom






selepas.. aaaaaaaaaaaaaa selayang pandang ajer rase mata mak nengok nyer weih...



setel semua nie, dh nk plk 4.. maleh la nk berpindah randah ke shah alam.. penat pn yer gak.. mane tk nyer, aku siap memanjat la nk nyusun tupperware tue sume.. so, ddk rumah melepak ajer..



and utk makan, sbb aku sorang ajer yg nk mencekik, aku amik jln mudah.. dari tengahari ke mlm, aku santak mendalah di bawah nie ajer..







nasik dgn tomyam ayam..




best best lambakkan kuah tomyam byk2 pastu makan dlm mangkuk sila panggung dpn tivi mmg heaven :)




so, wiken korang amacam??




chiow!

Tiada ulasan: