Jumaat, 24 Jun 2011

Akhir Nya (Edisi Kak Nitaaa)

aku akhir nyer berjaya mengerat rambut..

almost 3 tahun tk gie saloon.. tarzan tk bagi potong.. dia suka tgk rambut aku kinting kinting mcm tue..

ha'ah.. dia tatau aku nie berduka cita tgk rambut bergumpal gumpal berguguran ke bumi..

samada yg gugur secara sukarela or yg gugur time sikat rambut.. dua dua blh buat jantung aku gugur jugaaaaaa..

tp hr tue, kebetulan balik puchong, bgtau tarzan nk potong rambut.. dia bagik plk.. mebi dia jenuh dgr 'NK POTONG RAMBUT NK POTONG RAMBUT' ;p

kt puchong tue, bersepah sepah saloon.. pilih ajer yg mane ko nak..

aku amik pakej cut + wash + blow = RM30.00 murah tk?? aku rase mcm ok ajer.. cube kl ko potong dkt PJ.. harus la kene RM35++

time wash adalah masyukkkkkkkk.. best ajer amoi tue godak godak pala aku.. siap urut semua..

1st time la gie basuh rmbut dkt saloon, dia urut smp ke pinggang.. selalu nyer takat bahu ajer kannnn.. mujur aku tk menerap mtk dia urut satu badan terus ;p

siap tanya OK KA?? MAU SAYA URUT KUAT LAGI KA KAKAK???

siap served air teh kooooo.. kelas ke tk kelassss?? tp aku lupe nk minum.. ekceli, aku was was nk minum.. so, jgn..

nk tgk tk pendek mane??

















































































bg gambar blur blur udah.. amacam pendek tk?? syg mmg syg tp aku tk sanggup botak weihhhh..


bile dh kerat nie, mmg KURANG SGT rambut gugur.. kepala pn rase seringan sutera **gile auta!!**

komen tarzan ----> EH, BULAT NYER MUKE AWAK

EH' EH KO BARU PERASAN BANG???????

chiow!


Tiada ulasan: