Selasa, 21 Jun 2011

Macam2 Adooo (Edisi Opah Astro)









yuhuuu watsap watsap.. ada sehat??

aku sehat just perot ade sket feel feel nk terkucil.. tk pe.. lek lu.. lek lu... kang udah terasa kritikal baru pecut carik jamban..

hr tue aku cuti.. bosan tk tau nk buat ape, tiba2 mcm terajin nk kemas laci lemari solek.. dh semak naw dlm tue..

mane tak nyer, semua pakat campak dlm tue..





tgk luar sudah.. nampak tk bedak yg tinggi godang tue??? tue la tamak kekdah nyer.. time beli tamoh amik yg kecik lote.. semua nk santak yg saiz besar..


sudah nyer, dh dkt 3 tahun umur bedak tue.. eh, blh tepek kt muke lg ke??




nie tarzan punyer pekerjaan lah nie.. naik lebar saiz mulut aku pesan takmoh la amik segala bagai brg hotel nie tetap laaaaaa dia kaut semua..


aku pesan amik shower cap ajer.. ada pahammmm?? **jimat shower cap takyah beli ;p**


dh byk2 gini, aku jugak la insan bertuah yg kene pikir mcm mane nk simpan.. sabar.. sabar.. sabarrrr..




mari paketkan asing2.. pastu blh campak blk masuk lemari..




segala mak nenek charger.. padahal tepon nyer udah jahanam dh pun.. tetapppp la simpan.. (*_*")




tefogot bila jadah aku beli butang2 nie.. tapi watdehal pun.. menjahit pun setahun tk smp sekali.. nasib butang2 nie tk blh basi.. tk pe.. blh simpan utk 5 thn akan dtg..




nie beli time geli geli nk pakai cekak jugak padahal pakai tudung.. tp tue la.. semangat tue kejap sgt.. last last tesadaiiii..




aku ke beli kelip rambut reben reben nie?? omaigod...




pitam pitam aku igt adik aku yg rembat shades nie.. aiseymen raya nie kene mtk mahap lebey sket dari dia..




baik lahhhh.. balik keje kang blh menyelam dlm besen dkt jamban rumah.. wismelak.. ;p




mesin cabot bulu.. sukehatikau nk cabot bulu ape.. aku buat cabot bulu kaki time time dh nampak mcm meriah ajer rimbunan nyer..


tp sakit dowhhhh.. menyumpah seranah aku.. wajar la kau pegi wax ajer.. sekali ajer dia 'zrapppp' betis kau..




sampul raya nie dgn jaya nyer telah berjaya memperdaya anak2 buah aku last yer..



masing masing bling bling anak mata tgk paksu dorang hulur 'duit' warna merah.. skali tgk sampul tp isi tetap la.. wakakakakaa..




berani perompak masuk bilik aku time aku laki bini tgh beradu??? rodokkk perut nnt baru tau..


tarzan wolso ader simpan parang dgn besi panjang dlm bilik.. dia kate ape pe hal senang, atleast ada protection..



tujuan utama beli menatang nie adalah utk memudahkan lg proses urut mengurut..



tp tatap lah siku aku yg dimintak dek tarzan.. lg terasa kate nyer.. so, nie officially blh msk tong..






dn dlm byk2 barang aku jumper, ini yg PALING MANIS suwit muwit gitu..



kad jemputan kawin aku dgn tarzan.. ailebiu so much la!!



sesi kemas mengemas diakhiri jam 11.00 am sbb tetiba jin mop rumah meresapi masuk ke tubuh ku..



laci bersih, lantai pn bersih!!! puas hati mak!!



chiow!

Tiada ulasan: