Isnin, 16 Januari 2012

Sentap!!

hallluuuu everibodi!! kabare??? waras?????

aku msh waras di sini.. tp sket weng tatau nk jaja citer ape dkt blog.. tue yg senyappp sunyiii ajer blog..

masak pn yg bese bese.. cuma kenkadang ajer yg keluar makan 'luar biasa'.. tue pn males nk citer sbb tade gambar.. sbb dh half way tggl tulang, baruuuu igt nk snap snap!!

oleh itu, lupekan sajeee..

tp lately nie, aku baca kt blog lain, semua pakat sentap sentap dgn laki sendiri.. eyh eyhhhhh sameeee la kiteeee..

adakah musim sentap sedunia???

aku pn lately nie asikkkk sentap ajer dgn tarzan tue.. mamat tue kan berperasaan kayu.. dh buat aku meroyan pastu buat dunno.. bukan nk pujuk ke hape..

aihetchu sungguh!!

seminggu ader la 2, 3 kali siri sentap menyentap.. kl dl, sebelum tdo harus bermaaf maafan..

but tis time, i was a little carried away.. 2, 3 hari membisu tanpa kata smp otak aku sket lg nk upgrade jd bengap.. blankkk sbb asal nampak pintu rumah ajer, SILENT MODE bermula..

utk orang yg POK PEK POK PEK POK PEK mcm aku nie, kl tk bercakap barang seminit dua pn, blh jadi sewel, nie kan berjam jam..

hazabbbbbbbbb sedangkan, dlm pala otak aku, macam macam aku nk citer/ gossip dgn pakcik tue..

tp endup, bila nampak ajer muke dia terus macam MALAS LAAA.. TUMBUK KANG!!

amacam??? durhaka kan beta??? ;p

kadang2 yg dibuat gaduh pn, idok ler besar naw issue nyer.. but bese la.. pompuan tgh PMS, besar zarah pn blh jadi besar bapak gajah.. hormone kacau bilau..

and lately nie feeling feeling terabai oleh suami tercinta.. jap jap jumper kawan tue.. jap jap jumper kawan nie..

jap jap dgn budak opis.. jap kang dh nk pegi ride plk.. ouh, time utk adindi bile nyer wahai kekanda (T__T") **sambil menyapu air mata kasihsss**

but, eventho dia nie jenis kayu, idokkk la dia ignore aku 100%.. ader jugak la usaha memujuk mujuk bini dia nie..

tp biasa la... org perempuan.. lg dia pujuk, lg kite jual mahal.. play hard to get omputih kate..

jgn 'sale' selalu dik non.. nnt dia igt kite senang kene beli.. dorang nie kenkadang kene ajer jgk **sambil kepal kepal penumbuk**

tp dlm sentap sentap tue, mak dh dpt bday pressie youuuuu.. marah marah jgk.. tp kl orang bg hadiah, sebaaaatttttt.. rezeki jgn ditolak..

cepat a week dari tarikh bday ai.. but apedehall... dia musti takot duit booo-liou la tue time bday aku nnt.. so, dia ajak beli cepat2.. brilliant move darling!

seperti kebiasaan, i get to choose wat eva i want but make sure in his budjet ;) and dapat!!! hah!! dapat aper, biarlah rahsia...

mmg dh lame mengusha usha but tade yg berkenan... rupe nyer, nk tgg orang itew belikan.. auwww youuuu..

skang, sudah tk sentap.. and mtk mtk la tk ader episod sentap sentap lagi.. mak letih tk becakap nok..

ok la..

tue ajer.. ader setori nnt aku mai lagi..

chiow!

1 ulasan: