Khamis, 12 November 2009

Belum Sempat, Dia Lagi Laju Daaa....

sekarang mood aku sudah di atas balik setelah suku hari semalam mood di bawah dan seram seram sejuk jantung beating hard smlm rase nk pitam masa bawak kete.. dahi jugak boleh buat boiling water.. fuwhhh....

jom tukar tajuk sblm rate beating jantung aku laju balik.. kang pitam btl2 kang, sape nk angkat aku??? aku saiz badan boleh tahhaaannnnnnnn...

aku dpt bos baru.. again.. yes again.. dlm masa stahun, 3 kali aku tukar bos.. tk hape.. JPA buatla selalu.. kl dpt buat 48 kali setahun pn tk hape.. aku mmg redho ajer.. jgn smp aku bakar bilik bos sudahhh...

tk sempat aku nk judge dia, dia dh buat dulu dah.. selamber gile bos aku nie.. gebang kuat wooo... slanga kedah dia pekat gile..

YONG, HANG NIE JAWA KA??

ha?? suke suke dia pakai petikkk ajer.. meh sini aku jentik kerongkong ko bos!! tang mane muke jawa aku?? aku muke hindustan ader la.. bahahah perasan kajol!! aku suke kajoollllllllll...

orang jawa nie kecil molek, kulit muke putih, mata sepet..

aku rangka mcm model okeh.. plus size model.. ngeee... kulit ai cekelat cair bosss... bijik mata pun lagik besar dari sepotlite stadium..

menda bos aku.. pakai bedal aja... dh tentu2 aku persis kajol mukherji... ahhhh.. ah.. keji mengaku sebegitu!!



see bos.. ai dh kate.. cekelat cair okehhh kulit ai..




nie baru muke jawa!! **pengsan aku kl dia tau aku post gambar dia**

ha!! tekejut mak dia sergah mak dari belakang.. hahaha.. panjang umur btol!!!

chiow!! nk blaja bahasa jawa jap!! wes mangan??? wesssss....

Tiada ulasan: