Selasa, 3 November 2009

Selamat Hari Jadi Emak, Jom Main Boling..

last saturday, kiteorg celebrate harijadi mak aku.. acc harijadi dia hari khamis, 29 oct 2009.. since herman blk keje lambat plus adik aku pn tk dpt balik, we decide nk celebrate weekend ajer..

at 8.30pm, aku, herman ngan daus gerak awal carik cake.. so, janji meetup dkt chiken rice shop sek. 18.. abah aku maleh nk travel jauh2.. rilek la daddy.. bukan noor nk ajak makan dkt johor darul takzim pon.. sek. 18 canteeekkkk..

ouh.. gambar makan2 dgn potong cake tk ado.. sume kosentrate melahap.. tk kose nk pegang2 henpon amik gambar..

lepas makan kenyang gile, abah ajak main boling.. ey ceh.. bapak aku nie.. ouh.. btl la.. lepas makan, mari bersenam.. since esok ahad, sume on tak ader masalah..

dlm pukul seblas kot setat main.. amik satu game ajer.. janji jari eksesais..



aku heran mak aku nie.. nie 1st time dia main nie.. apesal dia boleh menang aku blh kalah??? bola dia, kl korang nk tau, selow gile.. smp aku rase nk masuk lane, gie tiup kasik cepat sket begolek.. last2 strike... aku rase tercabar.. tp ttp la kalah..


dua org nie la penyokong aku yg paling tk setia.. nak nak yg baju merah tue.. kl aku baling masuk longkang, muke bangga gile ejek2 aku.. last2 bola dia pn ke longkang jgk... bahahahahah.. padan muke ko... ejek aku lagiiikkkkkk....
okay.. aku kalah teruk.. senang ckp yg paling corot skali la.. carta adalah begini..
  • pemenang pertama - abah the sponsor
  • pemenang ke dua - daus the adik lelaki..
  • pemenang ke tiga - en suami ole ole
  • pemenang ke empat - emak the besday gal
  • pemenang ke lima - nabilah ke senget girl
  • pemenang ke enam - tk payah mention sape..

aku percaya masih ader ruang utk aku perbaiki prestasi..

chow..

Tiada ulasan: