Selasa, 3 November 2009

Dorang Pandai, Aku Pn Pandai Jugakkk

family aku especeli adik pompuan ngan bapak aku mmg gifted dgn bakat melukis..

tk caye.. tgk eh..


nie lukisan bapak aku.. time nie dia baru setat nk melukis.. hr tue dia touch-up balik.. lupe plk nk amik gambar after make-over.. ape??? hengat org ajer blh make hover???



dua kt atas nie, adik aku yg wani tue yg lukis utk kerja kursus dia.. dia amik art dkt ITM Sri Iskandar, Perak Darul Paris.. hajat di hati nk amik fesyen tp lecturer letak dia dkt fine art.. nasib adik aku tk frust smp terjun bangunan just sms aku.. ALA KAKYONG.. LECTURER WANI NIE JAHAT LA LETAK WANI DKT KELAS FINE ART.. BENCI.. neway, dia mmg blh bawak course tue.. tgk la sendiri.. teknik lukisan menggunakan cryon


ader satu lg lukisan dia kt rumah yg kiteorg bagi nama KELIWON.. tp lupe la plk nk amik gambar nyer.. nnt2 kl aku igt, aku letak satu N3 khas tuk lukisan depa nie..


tp, bapak ngan adik aku nie tk blh lukis potrait.. mst mcm semacammm ajer rupe org tue.. kl salah sangka, dorang blh kate nk khianat muke dorang.. isk.. isk.. isk..


aku jugak yg berbakat lukis2 orang nie.. haih.. tk caye?? scroll bawah..

"

"

"

"

"

"

"

"

"
"

"

"
"

"




tk dpt disangkal lagik.. aku mmg berbakat giler.. chiow!

2 ulasan:

DIARI HATI SEORANG PENSYARAH BIASA... berkata...

saya sgt teruja dengan blog akak ni..peminat setia gitu..selamat berblog...take care...

Razila berkata...

salam,

auw peminat setia?? nk otograp?? ;) thanks for dropping by dan membaca yer..