Khamis, 19 November 2009

Di Dalam Pinggan Juga Harus Vouge!! Tetapi Apakah??!

nie aku tk pasan nie.. kl aku pasan, time time tue jugak aku hiris bentuk petak petak kt tapak tgn dia..

patut la rupe lauk aku tk sekata.. setengah vogeh setengah tidak vogeh!! menci tau..





nie yang vogeh nyer..



nie yg tk vogeh punyer.. shiann dia tk cantik cume lazat sajer..

sume sume nie tk lain tk bukan keje si herman.. gerrrrraaammm ajer aku..

penat lelah aku tepekik telolong pukul 11.00 mlm mcm org gile halau dia kuar dari dapur.. aku nk menyiang, dia pn sibuk nk menyiang sameeeeeeeee.... sbb menyiang sotong udang ikan ayam di tengah malam??

sbb en herman balik opis lambat tue pasal lmbat pegi pasar malam aku nk gie sorang dia tak kasikkk..


ttp la dia telebih rajin menyiang sotong aku.. nk hiris2 bagi cantik bile dh masak nnt.. ko makan ape tengah hari tadi smp mengedik2 gile nk menolong nie?? telebih gula ape mamat nie??? kl aku tau mcm gini, aku hiris hiris blakang badan dia time time tueeee jgk!!!

nie la hasil nyer bile semangat kau kantoi tgh jalan kannnnnn!!! ape dia hengat sotong tue tiga posen sekilo???? tk hokehhhh...

urut dada ajer mak nie!! nasib dada mak sikitttt lagi nk same dgn pamela anderson..

pastu bila time makan smlm buat buat tekejut jer 'EH!! NAPE TAK SAME BENTUK SOTONG NIE???' sesambil senyum bajet2 manis manis jejaka idaman.. nyampah ai tau uuu nieeee...

ko nak aku jawab ke banggggggggg????


nasib dia tak usik sotong ikan ayam aku segala.. kl idak, harus bentuk petak petak jugak..


moral of the stori, lain kali tk payah tolong.. makin banyak makin lambat keje aku nnt..


hish!! hish!! hish!! hish!! hishhhhhhhhh!!!!


awas!! chiow!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

anda telah di tag oleh sya..
so sila jawab ye kak yong..hehehehe