Isnin, 16 November 2009

COCI THE MUSICAL

sepatot nya N3 ini adalah longgg ago...

pertama tama aku nk ucapkan bebanyak time kasih pada mantan bos..

en. nik kamaruzaman nik husin..

pasal blanje mantan PA dia laki bini tgk teater CUCI THE MUSICAL yg org dok heboh syiok gile dari movie itself..

tp mmg btol pn uols.. tk tipu.. aku dari setat smp habis dok mengilai dlm tue..

dpt pulak mak laki bini ddk dkt royal box.. nk complain menda.. clear ajer bijik mata aku nengok hans isac yg hensem dabomb tue!!! nasib iman nak teguh.. kl tak, harus mak panjat stage!!

penari penari juga adalah sgt cargas dan sggh bertenaga.. teruja btol aku nengok nyer.. dh goyang2 ajer kaki aku kt atas tue... nasib aku tak join same terkinja kinja dari kejauhan..

tp sbb henpon mak was create utk dgr lagu sajer (sony ericsson-walkman), kualiti gambar adalah sedikit gampang yer.. efek gelap2 gitu..



nie foyer IB.. dr dgr ckp org macam grand gile foyer dia.. tp aku rase mcm bese ajer.. masuk lobby hotel palace of the golden horses lagi besar nganga molot aku..



kan aku udah kate kualiti gambar adalah *&^%$.. salahkan henpon.. jari jemari mak pakai tekan ajer..

time nie dh habis dh.. tgh introduce sume2 pelakon dgn pak/ mak tempek yg telah menjayakan teater.. yg pakai gaun itam rambut afro tue, is adibah noor.. sikittt lagi nk same dgn sahara yaakob!!

so bos, tengkiu.. sesunggoh nyer, 1st xperience adalah sgt2 blast!! jika nk belanja lagik, jgn segan2 bagitau..

chiow!

Tiada ulasan: