Selasa, 17 November 2009

Kenapa Pakcik Ramli Kenapa????

lately nie, kami somi dan isteri teramat ingin memakan burger mesia.. ala.. yg dok jual kt gerai2 wrap pakai kertas ader gambar burger.. tk pon pakai tisu warna merah jambu tue.. auw!! sungguh lazat dan berminyak!!

gamak nyer dh jemu makan burger McD kot..

gigih la yours truly nie gie meredah giant, tesco n care4 bagai nk mencari daging burger cap RAMLI..

tak ado okeh.. tk ado.. hampeh btol perasaan beta.. hish 'beta' pulak!!

kenapa pak cik kenapa?? pakcik dh berenti ke supply dkt giant, tesco dan care4??? naik tercabut tempurung lutut saya meredah mencari daging berger cap pakcik tue.. sakit2 tumit kaki saya bejalan punyer gigih mencari daging berger pakcik yg enak itew.. nasib tak tempang pakcikkkkk...

haih pakcik nie...

last2 kepingin punyer pasal, aku beli la jgk.. tp, cap GIANT.. blasah la.. janji aku dpat berger aku..


see.. 10 beef burger 600g.. boleh la.. dari tk ader yer dak!!


sekali 3 ketol nyah mak campak dlm tue.. 2 ketol laki mak punyer, seketol mak punyer.. sedap uolssss...


aaaahhhhh sehidangan lengkap siap cheese... nyamannnn..

MAKAN BERGER!! MAKAN BERGER!! MAKAN BERGER!!! muwahahahahaha.. puas hati aku laki bini!!!

eh, tp kan, finally kiteorg dpt jgk cari burger RAMLI tue nuuuunnnnn jauh di giant sec. 18, shah alam.. kebetulan balik plk ke kg halaman ibunda dan ayahnda.. eh.. eh.. eh.. ayat istana pulak.. suits dgn 'beta' td kannnnnn....

herman konfiden ajer nk amik dua bungkus sekaligus.. woohh pakcik nie kl bagi chan mmg menjadi2 smp dua bungkus teruss.. cpt2 mak caras tapak tgn dia.. HAPE KO NK BUAT MENIANGA KE SAYANG???

mau muntah darah aku makan burger 3 bulan tk berenti brenti.. tamau ok tamau..

ok la.. chiow dl eh!!

Tiada ulasan: